מטבחים מודרניים מעוצבים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מטבח הוא המקום שהכי משדר ביתיות, המקום ממנו יוצאים הניחוחות של האוכל הביתי. ממנו יוצאות כל הארוחות המשפחתיות. הקפה של הבוקר, מתחיל ממנו, ואת הכלים של ארוחת הערב מחזירים אליו בסוף היום. מצד שני, מטבחים מודרניים מכילים פריטים המייצגים את מיטב חידושי הטכנולוגיה. זהו שילוב מעניין שיכול להציג מעטפת חיצונית מרשימה לתפקודים הבסיסיים שאנו דורשים במטבח, תוך כדי שאפשר גם להכניס שכלולים שיסייעו לנו בעבודת היום יום בו. מטבחים מהווים מקום שמשמש אותנו פעמים רבות בכל יום לכן, חשוב ביותר גם שיהיה לנו נעים להיכנס אליהם מבחינת העיצוב, וכמובן, שהפרקטיות שלהם תהיה מקסימאלית.

מאפיינים של מטבחים מעוצבים

אחד המאפיינים של מטבחים מודרניים הוא היעילות שבהם. המטבח יכול להיות מעוצב באופן חסכוני, אך מקובל לראות הרבה תאים שמיועדים לאחסון כלי מטבח או מוצרי חשמל ואביזרים, ונישות שמשמות לאחסון תבלינים, כלי אוכל וכדומה. ריבוי המגירות, התאים, הנישות וכדומה, מעניקים למטבח מראה של משטח אחיד, כשבעצם התפעול של הדברים, האחסון והשימוש, הם נוחים במיוחד. מבחינת העיצוב, מטבחים מודרניים הינם בעלי מראה "נקי", בעלי גימור מינימליסטי, צבע אחיד, קווים ישרים ובגדול העיצוב יחסית פשוט. במקרים רבים, צבע השיש יהיה אחיד, וכך ישתלב טוב עם הצבע האחיד של הארונות, עם הרצפה והקירות. במקרים רבים אפשר למצוא כיריים קרמיות כשהמטבח מעוצב בסגנון המודרני. פעמים רבות, אנשים בוחרים לעצב מטבחים מודרניים שבהם יש פינות ישיבה ואירוח, למשל בר מוארך שמסביבו אפשר לארח. הבר יכול גם לתחום את שטח המטבח, כך שמה שקורה "בפנים" קשור למארח, והאורחים יושבים רק בשטחו החיצוני, השטח שתוחם את חלל המטבח. העיצוב שומר מצד אחד על נוחות ופונקציונאליות, תוך כדי שמירה על הפונקציה הביתית והאופי החם של מטבחים.

מטבחים מודרניים סגנונות עיצוב חדשניים

כל מטבח הוא יצירה בפני עצמה, ותוכלו לשחק עם מגוון רחב של פריטים, צבעים, טקסטורות, וחומרים, כדי להרכיב מטבחים בדיוק כפי שאתם אוהבים. אם אתם אוהבים עיצוב מינימליסט פשוט, יכול מאוד להיות שיתאים לכם סגנון העיצוב המודרני. אל תשכחו, שאתם יכולים גם לחרוג מעט ולשלב אלמנטים מסגנון עיצוב שונה, אם זה מה שמתאים לכם. כדאי להרכיב רשימה של הדברים שהכי חשובים לכם מבחינת סגנונות של מטבחים, למשל הצבעים, הפונקציות שחשובות לכם ועוד. תוכלו גם להתייעץ עם בעלי מקצוע מהתחום לגבי תכנון מקסימאלי, כך שתנצלו מרחבים טבעיים שקיימים בשטחי מטבחים, דרכי אחסון חסכוניות במקום ועוד. כדאי להרכיב את המטבח על ידי כך שתבדקו קודם את האילוצים שיש מבחינת מבנה החדר, ואז תתחילו להרכיב את המטבח כשאתם לוקחים בחשבון את הסגנון הרצוי, צבעים שמתאימים, שטחי אחסון לפי הפריטים שצריך לאחסן, ציוד גדול כמו מדיח כלים, מקרר וכדומה. לאחר מכן השלימו עם תוספים שונים שמתאימים לשאר המטבח. כדאי להיעזר בתמונות אך גם להגיע פיזית לראות חלק מן הנתונים באופן אישי כדי לקבל תמונה ברורה יותר. מטבחים הינם מקום בו מבלים מספר פעמים ביום, והמטבח צריך להיות חדר שנעים בו ושגם נוח להשתמש בו, לכן כאשר פונים לרכוש מטבח חדש חשוב להשקיע גם מבחינת המראה החיצוני שלו וגם מבחינת הפונקציונאליות.