ריצוף גרניט פורצלן

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ריצוף גרניט פורצלן מחיר וסוגים בשוק

כאשר אנשים מחפשים ריצוף לרצפת המטבח שלהם הבחירה הטבעית היא אריחים, כמו כן אנשים רבים אינם אוהבים קירות לבנים ובוחרים לרצף גם אותם באריחים. ישנם כמה אריחים שמקובלים לריצוף המטבח וביניהם שיש, צפחה, טרצו, אריחי קרמיקה (ביניהם ריצוף גרניט פורצלן) וכן הלאה. לכל אריח יש את היתרונות והחסרונות שלו אבל ריצוף הגרניט פורצלן הוא הריצוף שנחשב לאיכותי ביותר.

כאשר מעצבים מטבחים חייבים לקחת בחשבון שזהו אחד המקומית הכי מועדים לפורענות. בגלל ההתעסקות באוכל ובבישול המטבח מתלכלך יותר מאשר חדרים אחרים בבית, נשפך בו מים לעיטים תקופות שלא לדבר על חלב (שעל שפיכתו אנחנו לא בוכים). לכן חשוב לבחור בריצוף פרקטי שיחזיק מעמד לאורך זמן ולא ישחק, למזלנו גרניט פורצלן הוא לא רק יפה, אלא גם אופה (או לפחות מתאים לאזור האפייה).

במשפחת הגרניט פורצלן ניתן למצוא שני סוגים:

גרניט פורצלן מזוגג – עשוי משתי שכבות, השכבה החיצונית מזוגגת בעקבות שרפה בתנור בחום גבוה מאוד ולאורך זמן רב יותר מרוב האריחים הקרמיים האחרים. השכבה המזוגגת מגנה על האריח מנוזלים (דוחה אותם) וגורמת לכך שהיא שומרת על האריחים משחיקה וסדקים. לכן זה האריח הטוב ביותר אם אתם רוצים להימנע משריטות, קילופי צבע וכן הלאה.

גרניט פורצלן הומוגני – עשוי שכבה אחת בלבד, לכן הוא עדין יותר וסופג יותר פגיעות.

כמו כן, יש לציין שריצוף גרניט פורצלן מוסיף אלגנטיות ויופי רב למטבח, שכן הציפוי והזיקוק של הגרניט פורצלן מעניקים לו צבעים חדים ויפים ומראה יפה ונעים לעין. העיצוב של ריצוף הגרניט פורצלן חשוב מאוד וצריך להתאים לנושא העיצובי של המטבח שלכם. היום ניתן למצוא שלל עיצובים שונים בסגנונות שונים, אריחים דמוי נירוסטה או דמוי פורצלן או אריחים בצבעים ייחודיים ומלאים תעוזה. כך לדוגמא אם אתם מעוניינים בעיצוב מטבח כפרי אתם יכולים למצוא בקלות גרניט פורצלן שמעניק לכם את התחושה הנעימה של בית קטן בכפר. כמובן שיש טעם להתאים בין הצבעים והעיצוב של הגרניט פורצלן לצבע שיש למטבח שאתם בוחרים, זאת כדי לא ליצור בלגן.