עיצוב בית כמו פעם

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

תרבות הרטרו חוזרת לעולמנו בשנים האחרונות ועמה הרצון לעצב את הבית כמו פעם, כפי שהיה בבית ההורים והסבים כולל כלים, קנקני תה, התמונות והרהיטים של פעם. אנשים רבים מחפשים אחר הייחודיות שבעיצוב זה, חיפוש אחר הפריטים המיוחדים שיעניקו לבית שלהם את הסגנון הישן והקלאסי, תוך שילוב המודרניות של היום, אז כיצד מעצבים בית כמו פעם?

סגנון עיצוב
סגנון העיצוב הנפוץ ביותר לאלו האוהבים רטרו, הוא שילוב בין ישן וחדש, שילוב בין הנוסטלגיה לבין עכשוויות. ישנן דרכים רבות לעצב את הבית בשילוב של ישן וחדש. ישנם רהיטים ואביזרים רבים, ישנים, שהיו בבית סבתא, או סתם נמצאים איתנו הרבה שנים ואלו לא חייבים להיזרק לפח אלא ניתן לעשות בהם שימוש, לרפד מחדש, לצבוע וכ'ו. כמו כן, ניתן לרכוש פריטים בשווקים המוכרים פריטים עתיקים ולהשוות לבית מראה עתיק.

פריטים של פעם
כל אחד יכול להיזכר בבית של סבים, או לצפות בסרטים ישנים משנות ה-50 ולראות באילו פריטים השתמשו פעם. אחת הדוגמאות לכך היא קנקני תה או כוסות תה אשר אפיינו את אורח החיים והעיצוב הקלאסי בשנות ה-50. כוסות תה ישנות, עם עיטורים תואמים לקנקן, יכולות להוסיף לעיצובו של הבית, כאצילי ומאופק כמו הסגנון העתיק. כמו כן, גם רהיטים ישנים, וילונות, מנורות ושידות קטנות, יכולות להוסיף לעיצוב הבית.

סגנון שנות ה-50
העיצוב בשנות ה-50 היה מאופיין בקלאסיות, אציליות ואיפוק, הרבה שימוש בעץ, בבדים יוקרתיים, נגיעות של כסף וזהב. הכל על מנת ליצור מראה אצילי, מכובד, מסורתי ומשפחתי. הסגנון הקלאסי הזה, יכול לבוא לידי ביטוי גם בבתים מודרניים, ניתן לרכוש בשווקים שונים פריטים אשר היו נפוצים בשנות ה-50, כמו קנקני תה, כוסות תה, ריפודים, מנורות, כלי מטבח ועוד.

ככל שהחיים המודרניים ממשיכים, כך אנו רוצים לחזור לעבר, להתרפק עליו, ולקחת הפסקה מהחיים המהירים והעמוסים שלנו, תוך חזרה לנוסטלגיה של פעם. עיצוב בסגנון עתיק, מעניק לבית תחושת נינוחות ורוגע, קלאסיות ומסורתיות. בעזרת פריטים בודדים בכל חדר של הבית, ניתן לשדרג לעיצוב רטרו, ולשלב את הישן עם החדש.