ארונות בהתאמה אישית

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ההיצע בתחום של ארונות הולך וגדל עם השנים, וישנם פתרונות חדשים לצרכים המשתנים של הצרכנים. למשל, אפשר לראות כי טרנד פופולארי הוא האופציה של חדרון קטן ולפעמים גם חדר גדול יחסית, מקבלים שימוש של חדר ארונות. פתרונות אחסון מעין אלו יכולים להיות בנויים ומעוצבים ביד מאוד חופשית ולקבל ממש התאמה אישית. ישנם אביזרים רבים אשר משמשים לצרכים אלו, למשל מדפים, סלסילות, מתלים, דלתות הזזה מזכוכית חלבית ועוד. אפשר לעצב את חדרי הארונות על ידי הוספת נישות בקירות, התקנת אביזרים שונים, וכדומה. העיצוב משפיע גם על הפונקציונאליות וגם על המראה החיצוני. זוהי אופציה פופולארית שחוסכת מקום בחדר השינה עצמו, ופעמים רבות חדרי ארונות צמודים לחדר השינה של ההורים, כשנכנסים אליו מתוך חדר השינה. אופציה נוספת נוחה מאוד שהפכה לפופולארית, ולכן אפשר למצוא בה מגוון רחב של דגמים, היא האופציה של ארונות קיר, שגם הם מציעים מקום אחסון גדול שמונע היוצרות בלגן בבית.

חדרי ארונות

האופציה של חדרי ארונות הפכה לפופולארית בגלל יתרונותיה הרבים. אחד היתרונות הוא האפשרות לתכנן את החדר באופן אישי. צריך לקחת בחשבון פרמטרים כמו מספר הנפשות במשפחה, למשל אם לכל ילד יש ארון קטן בחדר אך יש צורך לאחסן עבור כל אחד את הפריטים של החורף במהלך הקיץ, ובגדי הקיץ במהלך החורף. מה הם פתרונות האחסון האחרים בבית, אם אין מספיק ורוצים לאחסן גם את בגדי הסקי בחדר ארונות זה נתון שיש לקחת בחשבון ועוד. חדר ארונות זהו פתרון שמאפשר גם אחסון של פריטים רבים, וגם מוריד מהעומס של שאר הבית, היות והוא מפנה את הצורך לאחסן דברים בארונות ושידות נוספים. אם מארגנים חדרי ארונות באופן יעיל אז גם חוסכים את הצורך במקומות אחסון נוספים בבית, וגם שומרים על סדר ועל ארגון נכון בו כל אחד מוצא בקלות את הפריטים שלו באותו חדר. יש גם כאלו שמעצבים את החדר בצורה כזו שיהווה גם מעין חדר הלבשה. בדרך כלל הכי נוח שחדר כזה יהיה בתוך חדר השינה של ההורים, ובחדרי הילדים אפשר להציב ארונות רגילים או ארונות קיר. באופן כזה, כל ילד מקבל נגישות לבגדים שמשמשים אותו בתדירות הגבוהה ביותר, ופריטים כמו סדינים ומגבות יאוחסנו בחדר הארונות.

ארונות קיר

אופציה יעילה נוספת בניצול מקסימאלי של מקום בחדר בכדי לדאוג לסדר, הינה אופציה של ארונות קיר. בדרך זו אמנם הארון תופס מקום של קיר שלם, אך עבודה זו מאפשרת אחסון של פריטים רבים ולכן אפשר להוריד את הצורך בפתרונות אחסון נוספים. ארונות מסוג זה, יכולים להתאים לשני אנשים ולפעמים גם מכילים פריטים של אנשים נוספים מהמשפחה. למשל, אם לכל ילד יש בחדרו ארון שמספיק לו לפריטים של העונה הנוכחית, אפשר לאחסן בארון הקיר שבחדר ההורים את בגדי העונה האחרת של הילד. ארונות קיר כוללים גם אופציה של התאמה אישית, למשל אפשר לבחור להתקין בארון יותר מדפי תליה, או יותר סלסילות, מגירות וכדומה. הגמישות הזו מאפשרת לעצב את הארון באופן שבו הוא יהיה הכי יעיל.