עיצוב חדר שינה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

חדר שינה הוא ה-מקום, מקום המבטחים של כל זוג, החדר שאליו "בורחים" מדי לילה מכל צרות החיים, הרעש והבלגנים, הרחק מהילדים, ומרוויחים קצת זמן איכות ושקט בממלכה הפרטית הקטנה, שכיום היא נחשבת הרבה מעבר לחדר של שינה בלבד.

ברגע בו נושא של עיצוב חדר שינה עולה בדמיוננו, הרבה תמונות ועיצובים, חלומות וציורים עולים לנו בראש, הרי מי מאיתנו אינו משקיע בעיצובו של חדר השינה מחשבה רבה, וכמובן לא מעט כסף על עיצוב ותכנון כל חדר נוסף בבית.

חדר שינה מעוצב הצטרפו למהפך

בכדי ליהנות מחדר שינה מעוצב כפי שתמיד רצינו ליצור, אין צורך לקחת הלוואה ו"לזרוק" כספים סתם ללא מחשבה תחילה. במספר צעדים בודדים לצד חשיבה נבונה אפשר להפוך כל חדר ממשעמם לכזה שלא תרצו ממנו להעלם.

להלן מספר טיפים פרקטיים שיעזרו לכם להפוך את חדר השינה שלכם למקום שבאמת תוכלו לקרוא לו "ממלכה", עיצוב חדר שינה אפשרי לבצע בקלות כמעט וללא עלות:

  • סגנון וטעם – גלגלו בראש את העיצוב שתמיד רציתם שיהיה בבית חלומותיכם. כעת סנכרנו את המחשבות שעלו לכם בראש כך שישתלבו כראוי בציפיות של שני בני הזוג. אחרי הכל המטרה היא ליצור חדר שינה שיהיה ממלכה של שניים, של זוג. בחרו סגנון עיצוב אחיד שלא יצור אי הבנה בהרגשה ובאנרגיה של חדר השינה.
  • התאמה ואנרגיה – לכל זוג האנרגיה שלו, וכך יכול להעניק לכם גם חדר השינה חזרה, בהתאם לעיצוב מתאים, כזה שישדר לכם תמיד טוב בכל מהלך היום. כאמור, מדובר באחד החדרים החשובים והאינטימיים בבית, לכן על תפסחו בקלות מעל סעיף זה, כי המשמעות שלו יכולה לקבוע רבות כיצד ישפיע עליכם העיצוב הנבחר.
  • צבעים וקווים – אחרי שאתם מתואמים בסגנון שהכי מתאים, אפשר להתחיל לדבר על צבעים. לא כל יום צובעים את קירות חדר השינה, במיוחד כאשר מדובר בהפקת עיצוב חדש, החלטה על צביעת הקירות היא חשובה מהמעלה הראשונה. רבים יודעים כי צבעו של חדר יכול להעביר לשוהים בו אנרגיות כאלה טובות וכאלה פחות. בכדי לקבל את הצבע הנכון לכם, חשבו איזה צבע הכי מרגיע אתכם כזוג, האם אותו צבע יכול להתאים לרהיטים הקיימים? האם הצבע הנבחר יכול ללוות אתכם קדימה בשנים? חשיבה מוקדמת ומושכלת, תבטיח עיצוב עם אנרגיות חיוביות שילוו אתכם ואת שנתכם שנים רבות.
  • רהיטים – המטרה שלנו בתהליך בניית חדר שינה מעוצב היא בין היתר לנסות לחסוך כמה שאפשר, על מנת שיישאר תקציב לאלמנטים שבאמת דורשים הוצאת כספים. לא צריך לרוץ לרכוש מיטה, ארונות או שידות חדשות, אם מה שקיים נמצא במצב טוב, וניתן לשלב אותו בעיצוב החדר בקלות עם נגיעות קטנות. בחדר שינה שאנו רוצים לעצב יש לדאוג לנוכחות של רהיטים כאלה שיוכלו להשלים באופן מקסימאלי את הסגנון שהוחלט להרכיב. אם בכל זאת יש צורך לרכוש רהיטים חדשים לקבלת העיצוב הרצוי, דעו כי קיימות חנויות יפות של ריהוט יד שנייה ששווה לבדוק, לעיתים מדובר בריהוט כמעט חדש שיוזיל עלויות ממש.
  • תאורה – אווירה ואנרגיה בחדר נקבעת רבות בזכות אופי התאורה. רמת תאורה וגופים מתאימים בחדר הם אחד הנושאים החשובים שיש לחשוב עליהם כאשר מתכננים עצמאית עיצוב חדר שינה. התאורה צריכה לענות על מספר אלמנטים חשובים, ביניהם למשל: התנהגות התאורה מול הרהיטים והחפצים בחדר, על מקור האור המרכזי בחדר להיות מתאים כך שיפיץ את נוכחותו באופן הכי נעים, כך שיוכל גם לגרום לרהיטים בחדר להיראות במיטבם. שימו לב כי תאורת לילה שבדר"כ נמצאת בצידי המיטה תהיה באמת מתאימה לקריאת ספרים או סתם שיחה של סוף יום, שיהיה נוח לנעול עוד יום בנעימים לצד דאגה לעיניים.

חדרי שינה מעוצבים גם יפים גם נוחים

אחרי שישבנו, חשבנו, התווכחנו, והחלטנו לבסוף על עיצוב חדר השינה הרצוי לנו, אחרי שהכל נמצא בתכנון מושכל ועונה על דרישות הכלל, אפשר ואף מומלץ לבדוק כי לא זנחתם את נושא הנוחות והפרקטיות של האלמנטים בחדר. עיצוב חדר שינה מקצועי תמיד יכלול שילוב של נוחות מקסימאלית בכל פינה. אל נא תזלזלו בנוחות, כי כאשר יסתיים כל "כאב הראש" תשמחו שהתעכבתם מעט על הנושא הזה בדיוק.

שימו משקל מכובד של תשומת לב גם לפרטים "הקטנים" כמו הנוחות במקום. כדי ליצור את הממלכה המושלמת עבורכם, לא מספיק לדאוג רק שיהיה יפה, אלא יש לדאוג בנוסף מבעוד מועד לכל הפריטים שיחדו ירכיבו חדר מעוצב ונוח לא פחות מכך. אחד הפריטים החשובים ליצירת נוחות מושלמת הוא המזרון שעליו למעשה מעבירים את רוב הזמן בחדר השינה. לכן בדיוק כפי שדאגנו לצבעים מתאימים, תאורה נעימה, ורהיטים בסגנון האהוב, לא נשכח את המיטה ואת סוג המזרון שעליו נישן בלילה.

ליצירת נוחות מהחלומות חשוב להקפיד לרכוש מזרונים נוחים ממקום מוכר עם מוניטין המציע סחורה איכותית וטובה. מזרון לא קונים כל יום, לכן אנו ממליצים לבחור בקפידה ולהעניק גם כאן מעט מחשבה לבחירה נכונה. רכישה מושכלת תתרום רבות לנוחות בחדר.