מטבחים מעוצבים 2017

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

חידושים בתחום המטבחים המעוצבים לשנה הבאה

בשנים האחרונות חזינו בהרבה מאוד חידושים מרתקים בעיצוב מטבחים. אחד הטרנדים שהשתלבו בהרבה מאוד בתים בישראל הינו הטרנד של המטבח הפתוח. טרנד נוסף שניתן היה להתרשם ממנו הוא התקנת מבנה של אי באמצע המטבח. זהו עיצוב פרקטי מאוד שמאפשר גם חלופה נוחה ומרווחת לפינת האוכל של פעם, וגם אפשרות לתוספת פתרונות אחסון ומגירות רחבות ידיים. לאור התבססותו של המטבח כלב ליבו של הבית, גם בשנה הבאה צפוי מטר של חידושים. חלק מהם כבר התבסס בחו"ל וממתין לעשות עליה וחלק הפציע בארץ, אך טרם התבסס לכדי מגמה של ממש.

מטבח חכם לבית החכם

לארץ כבר הגיעו רבים מהחידושים בעיצובו של הבית החכם. עם אפליקציות חכמות ואפשרות לשליטה במערכות טכנולוגיה ותקשורת מרחוק גם ללא מגע יד אדם. לאחר שנקלט הבית החכם במרבית חלקי הבית, אך רק באופן מועט באזור המטבח, צפוי שינוי כבר בשנה הבאה ובאופן ניכר. לא מעט מטבחים מעוצבים יתוכננו וייבנו כאשר משולבות בהם מערכות חכמות שיהפכו את חוויית הבישול והאפייה למתקדמת במיוחד.

דקורטיבי ומודולרי

חידוש חשוב לא פחות מאשר כניסת מערכות מתקדמות יותר למטבח ניתן למצוא בשילוב של עקרונות דקורטיביים ושל עקרונות מודולריים. מלבד אפשרויות מתקדמות לשליטה על הכיריים, על התנור או על מערכות האוורור וקליטת האדים שמטבח, ניתן יהיה לראות עיצובים שמאפשרים להעניק למטבח מראה חדש על בסיס עיצוב קיים. עיצוב מודולרי יאפשר לשנות ולגוון באמצעות תוספות ועדכונים שעד כה היו קונספט המקושר לאופנה, אך הופך אט אט למשמעותי גם בעיצוב הבית והמטבח. מטבח מודולרי הופך את העיצוב לגמיש, ליעיל ולמתקדם יותר.

מדויק ומהוקצע

המטבח, כפי שניתן יהיה לראות בשנה הבאה, צפוי להיות יותר מדויק ויותר מהוקצע. זוהי התפתחות טבעית שכבר החלה, וצפויה להמשיך ולהשתכלל. ניצול טוב יותר של מקום, עם פתרונות אחסנה, עם ארונות משוכללים ועם מגירות נשלפות, ללא ידיות ופרזול עודף. יש הצופים את חזרתם לאופנה של מדפים תלויים, ומעל הכל צפויה להמשיך ולשלוט תאורה מעוצבת היטב.

יותר מנורות ועיצוב מוקפד יותר צפויים להקנות למטבח המעודכן מראה בהיר ומואר, עם אפשרות לתאורת צד או לפסי תאורה מרהיבים. גם יצרני מכשירי החשמל למטבח ערים למגמה זו של דיוק חזותי, המשולב עם פונקציונאליות. שילובים חדשים של מכשירים, לא רק תנור וכיריים, צפויים להיות הדבר הבא. שילוב של כיריים-תנור-מדיח כלים אינו צפוי להיות נדיר, וכך גם תנורי בישול מרובי תאים, בעלי מנגנוני חימום נפרדים.