עיצוב חדרי נוער

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

בשנים עברו, בית היה מקום בו בני המשפחה אוכלים, נחים לאחר עבודת היום, ישנים את לינת הלילה, ותו לא. היום, הבית הוא הרבה יותר מכך. הבית ועיצובו, מבטאים את אישיות הדרים בו ואת הסגנון העיצובי שלהם. דבר זה מתבטא גם בעת עיצוב חדרי נוער.

עם זאת, בשונה מחדרים אחרים בבית, המעוצבים בהתאם לטעמם של ההורים, את חדר הנוער יש להתאים דווקא לטעמו של הנער או הנערה הגרים בו. בכדי שתוכלו לעצב את חדר הנוער באופן מוצלח, ולצלוח את העיצוב מבלי להיכנס לוויכוחים מיותרים עם בני הטיפשעשרה, ריכזנו עבורכם מידע קצר אך חיוני בנושא.

 

שילוב מיטה איכותית

אחד היתרונות של עיצוב פנים מוצלח, הוא שילוב בין האלמנטים החיוניים בחדר לבין עיצוב הרמוני ואיכותי. אחד האלמנטים החשובים ביותר, בייחוד בחדר נוער, הוא המיטה. ראשית, כדאי להקפיד כי המיטה תהיה נוחה, בעלת מזרן טוב ותומך. שנית, כדאי לשלב מיטה אשר תתאים להעדפות הישנים בה, אך גם תתאים לעיצוב הכללי של החדר.

ישנו מגוון רחב-היקף של מיטות נוער נהדרות, מהן ניתן לבחור את המיטה המועדפת. בין היתר, ניתן לבחור מיטה וחצי או מיטת יחיד, המתקפלת לכדי ספה. מיטות אלו יוכלו לתמוך בגופו של הצאצא המתפתח ותסייע לו ליהנות משינה איכותית, אך מצד שני, יאפשרו לו לבלות עליה ולאפשר לחברים הטובים להתארח בחדרו כמו שצריך.

פינת למידה מושכלת

מרכיב חשוב נוסף שכדי לכלול בעת עיצוב חדרי נוער הוא פינת למידה. מאחר ומרבית שנות חייהם, הצעירים מעבירים בלימודים, כדאי לשלב בחדרם פינת למידה איכותית ואפקטיבית. פינה שכזו תכיל שולחן המותאם לגובהו של הנער, מבחר מגירות, וכן, מגוון מדפים או ארונות לאחסון ספרי הלימוד.

מעבר לכך, מרבית השולחנות כיום מכילים פתרונות אחסון למחשב ולמקלדת. אלמנט זה חשוב למדי, בייחוד עקב המעבר של תחומי הלימוד השונים לעולם הדיגיטאלי, אך גם יאפשר לנערה או לנערה להעביר את זמנם בשיטוטים באתרים השונים או בצ'יטוט עם החברים בפייסבוק בצורה טובה יותר.

ארונות ופתרונות אחסון

בכדי לשמור על סדר בחדר, כדאי לשלב גם ארונות רחבים ופתרונות אחסון אחרים. דבר זה הנו חיוני בעת עיצוב חדרי נוער, מאחר ומחד הוא יאפשר לבני הנוער לשים את הדברים שלהם במקום (לאחר צעקות מרובות מצידכם, כמובן) ומאידך, עדיין ישמור על הקו העיצובי של החדר כולו.

ישנו מגוון נרחב של ארונות בגדלים שונים, הכוללים בין היתר ארונות עם שלוש וארבע דלתות, כונניות מסוגים וגדלים שונים וכן, פתרונות אחסון בגדלים שונים, אותם ניתן לשים על הרצפה או לתלות על גבי הקירות. כל אלו, יעזרו לשמור על חדר יחסית מסודר, אך עדיין יעניקו לו את המראה המדליק שהנוער כל כך אוהב.

הקפידו להתאים את עיצוב החדר לטעם בני הנוער

אחד הדברים המהותיים ביותר בעת עיצוב חדרי נוער, לעיתים אף יותר מהריהוט שיש בחדרים, הוא התאמת העיצוב להעדפות ולטעם של בני הנוער שגרים שם. נער או נערה יתלוננו באופן תדיר או שיעדיפו כלל לא לבלות בחדר שאינו מוצא חן בעיניהם, ואז כל העיצוב המושקע היה לשווא.