כמה עולה ציפוי לדלת חוץ?

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כמה עולה ציפוי לחידוש דלת חוץ ומה חשוב לבדוק לפני?

דלתות כניסה חשופות לפגעי מזג האוויר, כמו שמש ישירה הגורמת לדהיית הצבעים ולבלאי מואץ, גשם, לחות גבוהה, אבק, רוח וכדומה. במקום להחליף את הדלת הישנה בחדשה ולהתמודד עם הוצאה כספית גבוהה ולעתים בלתי צפויה, כדאי לדעת כי ניתן לרכוש ציפוי חדש לדלתות וליהנות ממראה אלגנטי ומרהיב ביופיו בעלות כספית נמוכה ושווה לכל כיס.

למעשה, אין צורך להמתין עד שהציפוי הישן של הדלת יתקלף או ידהה, מאחר שניתן לחדש את הציפוי בכל עת, כלומר גם אם אתם מתכננים לערוך שיפוץ מקיף בבית או רק במבואה, אינכם חייבים לרכוש דלת חדשה, אלא כדאי לכם להזמין ציפוי לחידוש הדלת וליהנות מתוצאה מרשימה ומשלל עיצובים ואפשרויות.

ציפוי דלת כניסה לחידוש המראה ולשדרוג עיצוב הבית

ברוב הבתים בארץ מותקנות דלתות פלדה המצופות בחומר הנקרא וינוריט, טפט מיוחד המיוצר מ- PVC, ומיועד לציפוי דלתות פלדה. החומר עמיד ומגן ביעילות על הדלת מפני פגעי מזג האוויר, לרבות מים ולחות. חשוב לדעת כי ציפוי דלת חוץ מפלדה מחייב במקרים מסוימים ביצוע קילוף של הציפוי הישן, אך אם הציפוי הישן במצב סביר ניתן להדביק את הוינוריט מעליו, ולחסוך זמן ועלויות.

כמו כן, יש אפשרות לרכוש ציפויי וינוריט מחברה המתמחה בתחום ולצפות את הדלת לבד כדי לחסוך בעלויות. עם זאת, כדי להשיג תוצאות מושלמות ואיכותיות מומלץ להזמין מתקין מנוסה ומקצועי, מאחר שיש לפרק את הדלת, ובמידת הצורך ניתן להחליף גם גומיות איטום מסביב לדלת ולתקן פגמים נוספים שנגרמו לדלת עם הזמן. באותה הזדמנות אפשר גם להחליף ידיות וצילינדר, להוסיף פסי ניקל לעיצוב מרהיב של הדלת וכיוצא באלה.

מה חשוב לבדוק לפני חידוש דלת כניסה?

לפני הזמנת טפט וינוריט לציפוי דלת הכניסה בביתכם חשוב לבדוק מה מצבה של הדלת והאם מעוניינים בציפוי שני הצדדים או רק בציפוי של הצד החיצוני. מעבר לכך, יש לקבל החלטה לגבי סוג הציפוי וגוון הטפט ולבחור את העיצוב המתאים ביותר לבית ולחזית. כמו כן, יש לבדוק האם יש להסיר את הציפוי הישן או שניתן להדביק את הוינוריט על הציפוי הקודם ללא בעיה.

כמו כן, עליכם לבדוק מהו מצב הדלת, למדוד את גודלה ולברר מהי עלות הציפוי לדגם הדלת שלכם, והאם מדובר בצעד משתלם כלכלית או שמא כדאי לרכוש דלת חדשה. אמנם, ניתן כיום לרכוש ציפוי וינוריט לדלת פלדה במחיר משתלם ושווה לכל כיס, לעתים במחיר של כ-350 ש"ח בלבד לצד אחד, אך אם הדלת דורשת שיפוץ ומעוניינים לצפות שני צדדים, להחליף גומיות, צילינדרים, ידיות, עינית וכדומה, המחיר כבר יכול לעלות מעל 1,000 ש"ח. יש לזכור כי מחיר של דלת מעוצבת גבוה מ-3,500 ש"ח, לכן מדובר בחיסכון כספי ובאופציה משתלמת לכל הדעות.