מטבחים מעוצבים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מטבחים מפוארים בניחוח של פעם

מטבחים מעוצבים המכילים התקני אחסון לא מעטים יעוצבו בשילוב מעניין כאשר הקו המנחה שלהם הוא הקו האורבני: מסגרות, עיצוב מרובע ולא עגול, וגימור מבוסס קדקודים של 4 צלעות מרמת הארון ועד רמת השולחן והדלפק. יחד עם זאת, אלו לא יהיו מטבחי הייטק אלא מטבחים בהם משולבים ניחוחות קלים של פעם, למשל – משטח עבודה מעץ במקום משיש, בשילוב ארונות שחורים בצבע של סלע בזלת כהה. שילוב מעניין זה יוצר נוסחה נדירה בה משתלב הכפר בעיר, אבל שוב – כאורח ולא כשחקן מרכזי. הרו העירוני-אורבני במטבח הוא עדיין הקו המנחה בחדר עיבוד מזון זה.

מטבחים מעוטרים בשלל צבעים

כפי שציינו, חום העץ, כשהוא בא במגע עם השחור בסגנון הבזלתי – יוצר דינמיקה עיצובית מעניינת מאד אשר מרתק לבחון אותה. המעניין הוא שהחלק שהכי פחות ציפינו – משטח העבודה – עשוי כולו מעץ אמתי, מוגן הרמטית מפני בלאי עצים ברטיבות, ועל כן – נמצא במקום הנכון. לעומת זאת, הארונות – שלרוב עשויים עץ וצבועים חום – דווקא אינם כאלה, אלא בצבע שחור. מטבחים מעוצבים נבדלים ממטבחים רגילים בשל עיצובם המיוחד בו חשב האדריכל מחוץ לקופסה על נוסחה ייחודית שתיצור ערך מוסף לצרכן ותעניק תחושת עניין לקורא. כזה הוא בדיוק המטבח המעוצב הזה, אשר לא רק שמכיל גיוון גוני, הוא מעוצב באופן לא צפוי אך שיוצר קסם משל עצמו, ולא מוציא את המטבח מהקשרו הדקורטיבי.

שימוש נוח ונגיש בכל רבדי המטבח

מטבחים מעוצבים מבטיחים לכם גם שימוש נוח ונגיש בכל רוחבם. הארונות נמצאים למטה, מתחת לכיור ולמשטח העיבוד, ולכן קלים לנגישות ולא מצריכים נגישות לגובה, אך כמובן שיש גם ארונות למעלה בתפוצה נדרשת. הארונות הללו אינם רקומים במרקם הבזלתי של הארונות מתחת, אלא בגוון עם יותר ברק. הפרזול שלהם, קרי – המחיצות הקטנות בין ארון לארון – כסוף. כך, נהנה הצרכן ממטבח נוח, מעוצב, וגם נגיש בכל חלקיו, מה שעושה אותו נוח במיוחד לעבודה, והוא מהווה למעשה את חלומו של כל עובד מטבח אשר נמצא בו לפרק זמן ממושך לצורכי עיבוד מזון.