פרקט איכותי לבית ולמשרד

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אם בעבר פרקט היה נקשר בעיקר לעיצוב מסורתי וכפרי, עיצוב בסגנון אמריקאי ביתי וחמים, כיום ניתן לראות שימוש בפרקט במגוון רחב של עיצובים ובמגוון רחב של סגנונות שונים. ניתן לראות שימוש בפרקט עץ טבעי בעיצוב כפרי וינטג' ולעומתו שימוש בפרקט מלאכותי בגווני אפור ולבן בעיצוב יוקרתי ועוד. כך, אפילו שמדובר בסגנונות עיצוב כל כך שונים וכל כך רחוקים זה מזה, עדיין בשניהם ניתן לעשות שימוש בפרקט בכדי לבצע אותם בצורה הטובה ביותר ובכדי ליצור את האווירה המתאימה בבית או במשרד.

כמה עולה ריצוף דמוי פרקט או פרקט אמיתי? צרו קשר לבירור מחירי פרקט מחיר ללא תחרות

סוגים שונים של פרקטים

בכדי שיהיה ניתן לעשות שימוש בפרקט בכל כך הרבה סגנונות עיצוב, תחום הפרקטים התפתח מאוד ובשנים האחרונות ניתן לראות מגוון רחב של פרקטים, מחומרים שונים ובסגנונות עיצוב שונים. את המגוון הרחב הזה ניתן לחלק לכמה סוגים שונים של פרקטים:

  • פרקט עץ מלא (גושני) – פרקט אשר מיוצר משימוש בעץ אמיתי המגיע בגוש אחד, לרוב מעץ אלון. פרקט מסוג זה הינו הפרקט היקר ביותר וטווח המחירים עבורו הינו 250 ₪ למטר מרובע ועד 400 ₪ למטר מרובע ואפילו הרבה יותר.
  • פרקט עץ שכבתי – פרקט אשר כל שכבה בו מיוצרת מעץ שונה והחיבור בין השכבות השונות יוצר את הפרקט עצמו. בפרקט מסוג זה השכבה העליונה תהיה מעץ מלא והשכבות התחתונות בדרך כלל מיוצרות עם עצים לבנים המעורבבים יחד עם דבק ונסורת. פרקטים מסוג זה ניתן למצוא ברמות שונות, על פי מספר השכבות בפרקט. טווח המחירים של פרקט מסוג זה יכול לנוע בין 180 ₪ למטר מרובע ועד 350 ₪ למטר מרובע.
  • פרקט למינציה – פרקט סינטטי העשוי ללא עץ ובאופן תעשייתי. הייצור התעשייתי למעשה מוזיל את העלויות ופרקט מסוג זה ניתן למצוא בטווח מחירים של בין 60 ₪ למטר מרובע ועד 150 ₪ למטר מרובע.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים פרקט?

לעולם אל תרכשו פרקט רק בגלל המחיר, אמנם מדובר בשיקול עיקרי, אך לא החשוב ביותר. בדקו את איכות הפרקט, את עמידותו לאורך זמן, את תחושת המגע בו וההליכה עליו ללא נעליים (בייחוד לילדים) וכמובן, העיצוב שלו. בחרו בעיצוב שיתאים לבית שלכם ולמראה הכללי שלו. סביר להניח כי אם הבית שלכם מעוצב בצורה מודרנית, פרקט עץ מלא לא יתאים לו מבחינה עיצובית.