איך לבחור תאורה לבית בזול?

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

תאורה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ויש אנשים הנוטים לשכוח זאת. גופי תאורה ואביזרים נלווים לה מאפשרים ליצור אווירה או להעצימה. ישנם מגוון גופי תאורה: לסלון, תאורת חוץ, למרפסת ותאורה לגן. חשוב לבחור תאורה שתיתן לכם מענה לצורך- תאורה שמתאימה לפעילות הקורית בסביבה המוארת. איך עושים זאת?

הכי חשוב: לתכנן!

מטרת תכנון התאורה המקדים היא ליצור בחללי הבית תרחישי תאורה שונים ומעניינים שיוכלו, בכל שטח נתון, לייצר הן תאורת אווירה וכמובן תאורה פונקציונלית. למשל, תרחיש תאורה ייעודי שימושי יתאים לקריאה בפינת הקריאה, כתיבה בחדר העבודה, גילוח בחדר הרחצה או הכנת אוכל במטבח, לעומת זאת תרחיש תאורה המיועד להוסיף אווירה נעימה וגורם לנו להרגיש נוח ונעים יכול להיות תאורה רגועה בסלון בזמן צפייה בטלוויזיה, תאורה כללית בחדר ילדים בזמן משחק במחשב או תאורה במסדרון להתמצאות בלילה".

לאחר התכנון ניכנס למספר חנויות תאורה לבית ולא נשכח קודם כל לבצע השוואת מחירים.

 כמה טיפים לעיצוב התאורה בבית לפי חדרים:

  • חדר שינה: מעבר למנורת תקרה שתאיר את החלל כולו, חשוב גם להוסיף לחדר עוד מנורות שידגישו פינות נוספות כדי ליצור אווירה. מה כדאי לשלב? מנורות קריאה, מנורות לצד שידה או מנורות שמאירות חפצי נוי ספציפיים. יכולים להשתמש בעמעום כדי לשלוט באווירה שתהיה בחדר ובעוצמת האור לפי שעות היום.
  • הדגישו את המיטה: המיטה היא הרהיט המרכזי בכל חדר שינה וכדאי להדגיש אותה בעזרת פסי תאורה בגוף המיטה מעליה או תאורה בגב המיטה.
  • מטבח: דאגו לתאורה חזקה- כדי לשמור על בטיחות העבודה במטבח, כדאי להקפיד על תאורה חזקה שתאיר את החלל כולו ואפילו מומלץ להוסיף תאורה ממוקדת שתמוקם מעל משטחי העבודה. שימו לב לוודא שהאור לא נחסם על ידי מי שעובד במטבח, מקמו את התאורה הממוקדת בדיוק מעל המשטח עצמו או לספק תאורה ממספר כיוונים. המלצה נוספת היא לצמצם את החום שהוא גם ככה גבוה במטבח, בעזרת נורות חסכניות שלא פולטות חום גבוה.
  • אמבטיה: דאגו לתאורה נכונה מעל המראה: מקמו גוף תאורה ישירה מעל או לצד המראה עבור איפור וגילוח. בנוסף, יש למקם את גוף התאורה כך שלא ייווצרו צללים חזקים על הפנים, שיפריעו לפעילות היומיומית.

הצעת מחיר לעיצוב תאורה לבית

מחירי עיצוב תאורה לבית משתנים מאוד, ובכלל אין הרבה חנויות תאורה אשר מציעות עיצוב, לרוב זו עבודה של מעצב או אדריכל פנים במסגרת עבודתם הרחבה יותר – עיצוב פנים. חשוב לבדוק ולהשוות מחירים לפני שפונים לאיש מקצוע העוסק בתחום הזה. השוואת מחירים בין אנשי מקצוע מתאימים תוכלו לבצע ממש כאן!

אמצו את הטיפים ויהיה לכם בית מואר היטב בכל חלקיו, וכמובן גם מעוצב טוב ו…בזול!