רעיונות לעיצוב הבית

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

עיצוב הבית למתחילים – כמה עולה הום סטיילינג

הבית הוא המקום האחרון אותו אנו רואים לפני צאתנו אל עוד יום עבודה אינטנסיבי, והמקום האחרון אותו אנו רואים לפני שאנו נרדמים. לכן, למראהו, לצבעים שבו ובאופן כללי לאווירה הנוצרת כתוצאה מעיצובו ישנה השפעה רבה על חיינו.

ישנם לא מעט רעיונות לעיצוב הבית הנחלקים לתחומים שונים: צבעים, מקומות אחסון, ריהוט, חלוקת הבית לחדרים ועוד. ככל שנהיה ערים לתחושה ולאנרגיות שלנו בבית, לאווירה שישנה כתוצאה מעיצובו ולרצונות שלנו, כך נוכל לעצב את הבית באופן המתאים לנו בדיוק, כך שיהיה נעים ואסתטי וגם מאורגן ופונקציונאלי. הנה מספר טיפים הכוללים רעיונות לעיצוב הבית בתחומים השונים:

  • להעניק לחלל החדר את מה שחסר לו: לכל חדר ישנן תכונות אופי מסויימות, חלקן אנו רוצים להשאיר כמו שהן ואפילו להבליט ואת חלקן אנו רוצים לטשטש- ממש כמו בעצמנו. לפני שניתן רעיונות לעיצוב הבית אותם תוכלו ליישם, הרעיון המרכזי הוא להסתכל היטב על חלל החדר, לראות מהן תכונותיו- גודלו, האם הוא מואר ועוד ולראות לאן אתם רוצים לקחת אותו ומהן התכונות שתרצו לתת לו, למשל- האם הוא מיועד להיות בסגנון ביתי וחם או בסגנון רשמי יותר. שילוב של תכונותיו העכשוויות של החלל יחד עם התכונות אותן אתם רוצים לתת לו תקבע את העיצוב.
  • צבעים זה הכל: כל דבר בעולמנו צבוע בצבע כלשהו. גם צבע לבן, קרם, שמנת ושאר צבעים בהירים ורגועים אלה צבעים. הם נותנים לחדר תדר מסויים ויוצרים בו אווירה מסויימת. זכרו כי לבן אינו שקוף ובהחלט יש לו נוכחות. ליצירת אווירה חגיגית ורשמית במידה מסויימת ללבן יש מקום, במיוחד כשזהו חלל גדול. אם החלל קטן, לא כדאי לבן בלבד. מומלץ לשלב לבן עם צבעים נוספים. צבעים הם עניין של טעם שמשתנה או תחושות שמשתנות, לכן, במיוחד כשמדובר על צבע פחות שגרתי, בחרו אותו דרך אלמנטים הניתנים בקלות לשינוי כמו צבע קיר או טפט ופחות דרך דברים יקרים כמו מערכת ישיבה או ריהוט.
  • להעזר באלמנטים דומיננטיים: רוצים להכניס ייחוד לחלל סטנדרטי? גוף תאורה בולט , רהיט ייחודי ועוד אלמנטים מיוחדים יוכלו לעשות את העבודה. אין צורך בשינויים מרחיקי לכת. מספיק גוף התאורה המיוחד בכדי לתת לחדר מראה שונה ולהפוך אותו לחגיגי.
  • סדר, רבותיי, סדר: לסדר את החדר נכון, רבים מאיתנו לא אוהבים לעשות סדר, אך קשה לדבר על רעיונות לעיצוב הבית מבלי להזכיר אותו. צרו מקומות אחסון. היום ישנם רהיטים דו שימושיים המשמשים גם לאחסון. השתדלו לא רק לסדר את חפצי הבית אלא גם לארגן אותם באופן שיטתי שיאפשר לשמור על הסדר לאורך זמן.

מחפשים איש מקצוע שיסייע במשימת עיצוב הבית? תוהים כמה עולה הום סטיילינג? צרו קשר וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לעיצוב פנים מקצועי ממיטב מעצבי הפנים בישראל.