כשהעיצוב האיטלקי נפגש עם העיצוב הישראלי …

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

שגריר איטליה בישראל, לואיג'י מאטיאולו, אירח את ראשי ענף העיצוב התעשייתי מאיטליה בישראל: פאולו פינינפארינה – המעצב הראשי ויו"ר חברת עיצוב הרכבים הוותיקה והיוקרתית פינינפארינה (פרארי, מזראטי, אלפא רומאו…)

מתאו אלסי – מנהל השיווק של חברת הרהיטים אלסי במזרח התיכון

פיירו גנדיני – נשיא ומנכ"ל ענקית גופי התאורה פלוס

ראשי החברות השתתפו בכנס מיוחד שערכה שגרירות איטליה במדיטק חולון בנושא: "העיצוב התעשייתי האיטלקי פוגש את ישראל"- האקדמיה והתעשייה האיטלקים והישראלים בהסתכלות משותפת על מודלים עיצוביים עתידיים.

במסגרת הארוע נחשפו לראשונה עצובים מקוריים אשר עוצבו עבור החברות על ידי מעצבים ישראלים צעירים מטעם דיויז'ן בראשות סמי סגול.

במהלך היום התקיימו פאנלים מקצועיים בראשות פינינפארינה, אלסי וגנדיני  אשר הציגו את סיפור ההצלחה של החברות והציגו פריטי עיצוב חדשניים פרי יצירתם. בנוסף התקיים פאנל אקדמי בראשותו של פרופסור עזרי טרזי.

צילום: אלירן אביטל

צילום: אלירן אביטל

בנוסף, במסגרת האירוע אפשרה שגרירות איטליה חשיפה ראשונה לפריטים מתוך "אוסף העיצוב פרנזינה" – תערוכת עיצוב יוקרתית, מהחשובות בעולם, של משרד החוץ האיטלקי הכוללת פריטי עיצוב איטלקיים מקוריים בעלי ערך היסטורי. התערוכה תוצג במוזיאון חולון החל מחודש פברואר 2011 ותהיה פתוחה לקהל הרחב למשך 3 חודשים.

שגריר איטליה בישראל, לואיג'י מאטיאולו, אמר היום: "העיצוב התעשייתי האיטלקי הוא מהמובילים בעולם ואני מברך על כך ששלושה מראשי החברות המובילות באיטליה הגיעו לישראל כדי לקחת חלק בחיזוק הקשרים בתחום בין המדינות. אני מברך את מתמחי d-vision על המוצרים הנפלאים שעיצבו ובטוח כי האינטראקציה המשותפת תוביל לשיתופי פעולה נוספים בתחום העצוב התעשייתי."

בתמונה מימין: סמי סגול – יו"ר קבוצת כתר ומייסד דוויז'ן, פאולו פינינפארינה – מעצב ראשי ויו"ר קבוצת, פינינפארינה, מתאו אלסי – מנהל השיווק של חברת אלסי, שגריר איטליה בישאל לואיג'י מאטיאולו, רוני בנטוף – נשיא לשכת המסחר ישראל איטליה, פיירו גנדיני – נשיא ומנכ"ל פלוס.