עיצוב הבית על פי הפנג שוואי

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

תורת הפנאג שוואי, היא תורה סינית עתיקה לעיצוב הסביבה של האדם. התורה מייחסת חשיבות רבה לעיצוב המרחב של האדם מבחינת החפצים, האלמנטים והצבעים הסובבים אותו. על פי תורת הפאנג שוואי, הסביבה של האדם משפיעה על האדם מבחינה בריאותית, מבחינה כלכלית, מבחינה רגשית ומבחינה חברתית. תורת הפאנג שוואי, מעניקה לנו כלים כיצד לשמור על אנרגיה חיובית ולסלקת את האנרגיה השלילית שמאיימת על הבית.

יסודות עיצוב הבית על פי הפאנג שוואי

עיצוב הבית על פי תורת הפאנג שוואי, הפך לפופולארי בשנים האחרונות אצל יותר ויותר בתים, לרוב בגלל השפעתה של הרפואה הסינית. לפני שמעצבים את הבית, על פי תורת הפאנג שוואי, כדאי לבחור את המעצב המושלם, על ידי ביצוע תחקיר וסקר שוק בדיוק כמו שאנחנו מבצעים לפני בחירת נוטריון או חתימה על משכנתה. רצוי שנמקד את התחקיר שלנו סביב מעצבים שלמדו עיצוב על פי תורת הפאנג שוואי. אחד מההיבטים בעיצוב הבית על פי תורת הפאנג שוואי הוא הסדר, חשוב ליצור עיצוב מסודר. הסדר מעניק לסביבה שלווה והרמוניה לעומת הבלגן שמעורר בסביבה כעוס ועצבנות. חשוב מאוד לפנות את הכניסה של הבית מכל חפץ שחוסם אותה, על ידי יצירת מרחב חופשי בכניסה אנחנו מסייעים לשמור על הזרימה התקינה של האנרגיה החיובית בבית. כדורי קריסטל ומראות על התקרה והמסדרונות של הבית, מסייעים להעביר את האנרגיה החיובית בכל הבית. כדאי להציב את הרהיטים בחדרי הבית מול החלון ולא מול הקיר. את המיטות כדאי להצמיד מול הקיר, כך השינה עוברת באופן חלק. כדאי לעצב חלונות גדולים, על מנת להאיר את הבית באור חיובי ואנרגיה חדשה. חשוב מאוד לעצב את החדרים עם מרווחים ביניהם, על מנת לשמור על זרימה חופשית ולשבור את הצפיפות והחנק שחוסר המרווח גורם.

תפקיד הצבע בתורת הפאנג שוואי

צבעים בעלי חשיבות מכרעת בעיצוב הבית, מבחינת תורת הפאנג שוואי. הצבע שנבחר לצבוע את החדר משפיע על תפיסת הסביבה והמרחב שלנו מבחינה נפשית. את הצבע אנחנו בדרך כלל בוחרים על פי היסודות: המתכת, המים, האש, העץ והאדמה. כאשר על פי התורה הסינית, כל אדם שייך ליסוד מסוים אשר משפיע עליו. לדוגמא אדם השייך ליסוד האש, ייהנה מצבעים חמים כמו אדום וצהוב, אדם השייך ליסוד העץ ייהנה מצבעים ירוקים, אדם השייך ליסוד האדמה ייהנה מצבעים חומים או כתומים, אדם השייך ליסוד המים, ייהנה מצבעים כחולים, אדם השייך ליסוד המתכת ייהנה מצבעים מתכתיים כמו כסף ועוד. בחירת הצבעים הנכונים עבור הבית, על פי תורת הפאנג שוואי, תעניק לנו הרמוניה, תאפשר לנו שינה עמוקה ונינוחה, תאפשר ריכוז בזמן הכנת הסכם ממון ותשרה שמחה בין יושבי הבית. חשוב מאוד להתייעץ אם בעל מקצוע בתחום העיצוב על פי תורת הפאנג שוואי, לפני שאנחנו צובעים את הבית או מעצבים אותו. המעצב יכול להעניק לנו את הכלים, כדי לעודד אנרגיה חיובית ולהעלים את האנרגיה האפלה בבית.