הדלת המושלמת

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

דלתות כניסה כבר מזמן הפכו לפריט בעל חשיבות גבוה בעיצוב הבית וביצירת הרושם הראשוני עבור הכניסה לבית. דלתות כניסה הן מרכיב חשוב בפן העיצובי של הבית ובמתן רמיזה לאופיו של הבית כפי שהוא מעוצב מעבר לכניסה הראשית בדלת. לכן ידוע כי, דלתות עץ מעניקות מראה חם וכפרי ואילו דלתות המשלבות אלמנטים של מתכת מתאימות יותר לעיצוב מודרני. אך מהיכן מתחילים?

היום ניתן מאוד בקלות למצוא את כל אותן חנויות המתמחות בהתאמה של דלתות כניסה ודלתות פנים עבור הבית כאלה שלא כל מנעולן או פורץ יוכל לפרוץ. חיפוש בגוגל מאפשר מציאה קלה ופשוטה של אותן החברות המציעות שפע של סוגי דלתות ועיצובים ייחודיים. אין צורך למהר ולהחליט אך לפני שהולכים לאיבוד בעושר המגוון העצום הקיים היום בשוק מומלץ לקחת בחשבון כה פרמטרים חשובים:

  • גודלו של פתח הכניסה יקבע את רוחב הדלת יש לשים לב שקיימות כמה אפשרויות דלת יחידה רגילה, דלת וחצי או דלת כפולה. אם אתם לפני בנייה או שיפוץ עליכם לחשוב מה הכי מתאים עבורכם ולבחון את האפשרות להתאים את הפתח והמשקוף בהתאם.

  • מהו הסכום אותו תרצו להוציא על דלת – ישנו מגוון רחב של דלתות. דלתות בהתאמה אישית יכולות להיות יקרות במקצת בהשוואה לדגמים אחרים קיימים.

  • מהו אופיו של הבית האם העיצוב הכולל הוא כפרי, מודרני, אתני או אחר. ראוי לבחור דלת המשתלבת היטב עם העיצוב החיצוני ועיצוב הקירות הפנימי של הבית ואולי אפילו עם עיצוב סלון שלא פעם מצוי בקרבת פתח הבית. עץ אופייני יותר לעיצוב כפרי ואילו שילובים של זכוכית ומתכת יכולים להתאים לעיצובים אתניים או מודרניים.

  • האם תרצו דלת מעוצבת, חלקה או אפילו צבעונית. כיום ניתן למצוא דלתות כניסה במגוון צבעים וטקסטורות. שימו לב, הצבע יכול לעשות את ההבדל בין דלת רגילה ואופיינית לבן דלת כניסה בעלת אופי ייחודי המשדרת אופטימיות ושמחת חיים בצבעוניות המשתקפת ממנה. דלתות כניסה צבעוניות יכולות להשתלב עם סגנונות עיצוב שונים ולשדרג את מראה הכניסה לבית ולהפוך אותו למסביר פנים.

לאחר שגיבשתם רעיון כללי על דלת הכניסה שאותה תרצו לשלב בביתכם אתם יכולים לסייר במגוון הקטלוגיים. שימו לב, היום ישנן חברות המחזיקות שירותים של מומחי עיצוב שיכולים לסייע לכם בהתלבטות ובהתאמה. אך חשוב לא פחות להתייעץ עם אותן חברות ידועות המוכרות מוצרים אמינים ובעלי תקנים הרי אלו הן דלתות כניסה לביתכם ומעבר לעיצובן חשוב שתהיינה בטיחותיות וחזקות.