דלתות כניסה מעוצבות

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אומרים שרושם ראשוני הוא בעל משמעת רבה. אז חשבו על דלתות הכניסה לבית. יכול להיות שבחוץ ישנה חצר מאוד מרשימה, אולי אפילו פרגולה עם ריהוט גן מעץ, כל הבית מאוד מטופח, אך כשמגיעים לדלת הכניסה מגלים כי היא מאוד מוזנחת. לא חבל שפרט כזה יכול לקלקל את הרושם שנוצר? אם כבר טרחתם והשקעתם בעיצוב הבית שלכם, למה לא להשקיע ולרכוש דלתות כניסה מעוצבות שמשלימות את המראה המיוחד שאותו אתם רוצים להציג? דלתות כניסה אולי נראות כמו פרט שולי, אך הן חלק בלתי נפרד מהרושם הראשוני שמקבלים כשנכנסים לפתח ביתכם, ולכן כדאי להשקיע גם בבחירת דלתות למרות שאולי הדבר נראה לכם כפרט שולי, אך הינו חלק בלתי נפרד מהרושם הראשוני שתותירו על מי שנכנס בפתח ביתכם. דלתות יכולות לשדרג הרבה את כל מה שקשור לחיצוניות של ביתכם.

דלתות – מגוון עיצובים וסוגים

אפשר לבחור מבין סוגים רבים של דלתות כניסה לבית, הסוג העשוי מפלדה נחשב יחסית זול ומצד שני עמיד ובטיחותי. ישנם דגמים חדשניים מיוחדים ודגמים פשוטים וסטנדרטיים יותר. אפשר לבחור מבין צבעים שונים, עיטורים, אפילו חלונות זכוכית שמשולבים בתוך הדלת. ישנן גם דלתות מעץ אך רבים מעדיפים לבחור דלתות העשויות פלדה בגלל העמידות ותחושת הביטחון שהן מקנות. היכולת לבחור בדגמים שהינם גם זולים, גם עמידים ובטיחותיים וגם כאלו שמשתלבים באופן מושלם עם העיצוב, מאפשרת לכל אחד להתאים דלתות לסגנון העיצוב של הבית, מבלי להתפשר בנושא זה. יש להתאים את הדלת למראה של הבית, אחרת גם דלת מאוד מיוחדת עשויה לאבד מהיותה מרשימה, בגלל שהיא תיראה לפתע מגושמת או ממש לא מתאימה. בבחירת דלתות כניסה יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו הצבעים בכניסה לבית כמו גם אלו שבפנים, כי יכול להיות שהצבע יתאים לכניסה מבחוץ אך יראה משש לא יפה עם פנים הבית. כדאי לקחת בחשבון כמה שיותר פרמטרים, למשל אם בבית יש שילוב רב של עץ, אם בחוץ יש עיטורים של אבנים ועוד. למשל אם בבית יש הרבה ריהוט אשר עשוי מעץ, אפשר לשלב עץ בדלת, כך שישתלב יפה עם העיצוב של הבית עצמו. דלתות יכולות לשדרג את המראה כשמתאימים אותן באופן נכון.

דלתות – שמים לב לפרטים הקטנים

כשבוחרים דלתות כניסה לבית יש לקחת בחשבון את כל הפרטים גם הקטנים שביניהם. כמובן, חוץ מהמראה החיצוני צריך לשקול גם את עניין הנוחות. למשל, כשבוחרים ידית, צריך לבחור אחת שגם תשתלב יפה בדלת, אך גם תהיה נוחה לתפעול. למשל אם ילדים קטנים גרים בבית, כדאי לשים לב שזו ידית שקל להם להסתדר איתה. על ידית עבור דלתות להיות לא כבדה מדי ומסורבלת לתנועה, בשביל לא להוות בעיה עבור הילדים. מבחינת צורות אפשר לבחור בין ידית מעוגלת, ידית קטנה, צרה, גדולה, קלה, כבדה ועוד. מבחינת צבעים ודגמים, ישנם סגנונות רבים וכדאי שיתאימו גם למראה הדלת וגם לעיצוב הכולל של הבית והכניסה אליו. אם ישנם עיטורי אבנים מחוץ לבית יכול להיות שתרצו לשלב ולבחור מבין דלתות בעלות עיטורים מתאימים. אולי מבחוץ יהיו עיטורים שמתאימים לחוץ, ובתוך הבית צבע חלק שמשתלב עם המראה של חדר הכניסה.