מעצבים את הגינה והחצר עם ריהוט גן

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ציוד כמו ריהוט גן משמש אותנו הן בימי הקיץ והן בימי החורף. בין אם זה הקפה של הבוקר במרפסת, ארוחת ערב עם חברים מתחת לגזיבו, מנגל של שבת, יום הולדת בחצר, או כל אירוע חברתי אחר, ריהוט גן תורם גם למראה החצר וגם לנוחות. גודל החצר וסגנון העיצוב שלה משפיעים על בחירת ריהוט גן, אפשר לבחור פריטים מראטן, פלסטיק, בד, מתכת, וכדומה. אפשר לבחור סט ירוק, חום, לבן, ועוד מגוון צבעים. אפשר להתקין גזיבו מעל השולחן והכיסאות, לצרף נדנדת גן, ספסל עץ ועוד מגוון רחב של פריטים ורהיטים, כדי ליצור חצר מעוצבת ומזמינה. ריהוט גן מומלץ להציב מתחת לגג מקורה כדי לשמור על הרהיטים לאורך זמן, שיוכלו לספק צל בימות הקיץ ומחסה מן הגשם, או בשטח פתוח תוך כדי שיש לכם בצד כיסוי לכל הפריטים והריהוט, תוכלו לבחור בריהוט גן עמיד יחסית לגורמי הטבע, כך שאין צורך להגן עליו מפני הגשם ויש לכם שמשיה שמגינה עליו מקרני השמש.

ריהוט גן בחינת עמידות לאורך זמן

אם אתם רוצים לרכוש ריהוט גן שיישאר אתכם לאורך זמן, כדאי להשקיע בציוד איכותי ועמיד. אחרת תאלצו כל קיץ להחליף פריטים שהצבע שלהם דהה, או שנהרסו במהלך סופות החורף. ישנם פריטי ריהוט שונים שכל אחד עשוי מסוג אחר של חומרים, למשל פלסטיק, עץ, וכדומה. בין פריטי ריהוט גן העשויים עץ אפשר למצוא כאלו העשויים עץ שעמיד לתנאי מזג אוויר קשים יותר וקשים פחות. ריהוט גן העשוי מעץ נבחר פעמים רבות גם בגלל המראה שלו, סוג זה של רהיטים מקנה תחושה חמימה ונחשב בקרב רבים ליפה מבחינת העיצוב. אפשר למצוא ריהוט גן מעץ שקיבל "יחס מיוחד" להפוך אותו לעמיד יותר, למשל עץ שנצבע בצבעים שאוטמים אותו, או עץ שנצבע בשמן מיוחד ואז ניתן למשוך אותו באותו שמן אחת למספר חודשים, כדי לשמור על העמידות שלו. לכל רהיט יש את העמידות שלו ואת היחס המיוחד שצריך להעניק לו כדי לשמור עליו לאורך זמן. לפני שאתם בוחרים בסוג של ריהוט גן, קחו בחשבון גם פרמטרים כמו היכן תניחו את הרהיטים. למשל, אם החצר שלכם מקורה ויש הגנה מן השמש אך אין הגנה כנגד גשם לעיתים כמו במיקום של גינות גג, אז קחו בחשבון שיש לרכוש רהיטים שעמידים יחסית כנגד מים. כשאתם מחפשים ריהוט גן בדקו מהם הפרמטרים החשובים לכם, למשל גודל השטח בו תרצו להציב את הרהיטים, סגנון העיצוב המתאים לכם, ולאילו פגעי מזג אוויר יהיו חשופים הרהיטים.

תחזוקה נכונה של ריהוט גן

ריהוט גן כשמו כן הוא, ריהוט אשר ממקום מחוץ לבית, מה שהופך אותו חשוף לנזקים של בלאי, מזיקים, קרני השמש, גשם וכדומה, אשר עלולים לפגוע בעמידות שלו לאורך זמן. כדי לשמור על ריהוט גן, הפתרון האידיאלי זה שהוא יהיה תחת קורת גג. למשל מבנה גג שמשיך מקיר הבית ומסוכך על ריהוט הגן. במידה וזו פרגולה, לפעמים היא מסוככת מפני השמש, אך אינה מספקת גם הגנה מפני הגשם. אם יש אפשרות להפוך אותה לאטומה לגשם, למשל עם ניילונים מיוחדים, או חומר איטום אחר. אפשר גם לקנות כיסויים נפרדים למשל לשולחן עצמו, לכיסאות, לנדנדת הגן, ולהשתמש בהם בימי הגשם.