וילונות וריפודים לעיצוב הבית

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

דרך יעילה וצבעונית בה ניתן לעצב את הבית היא על ידי שימוש בעזרים כמו וילונות וריפודים. ישנו מבחר עצום של סוגי בדים ואריגים איתם אפשר לשדרג באופן משמעותי את עיצוב הבית. אפשר להכניס צבעוניות, שמחה, אווירה רומנטית, אווירה כפרית, או כל סגנון אחר שנרצה, וכל זאת בעלויות נמוכות יחסית ובקלות. התחום של וילונות ותחום הטקסטיל לבית בכלל, הפך לשימושי מאוד בתחום עיצוב פנים והמבחר רק הולך ומתעצם, כשכל הזמן ישנם שינויים בתחום, בדיוק כמו בתחום האופנה. אפשר לראות שבתי ספא משתמשים בסגנון מסוים, נקי ובהיר כדי להעניק מראה של רוגע ויוקרה, מסעדות אתניות עשויות לשלב וילונות בסגנון הודי, או צבעים נועזים בסגנונות שונים ועוד. השימוש בבדים שונים למטרות עיצוב הינו דרך מאוד נוחה לשדרג את מראה הבית, והקלות שבה ניתן לעשות זאת מאפשרת גם לשנות מדי פעם מבלי להשקיע סכומי כסף גדולים מדי. אפשר להתאים וילונות לריפודים, למשל לריפוד של הספה, של הכריות וכדומה, ובכך לשדרג עוד יותר את מראה ועיצוב החדר. למשל חדר שינה בו וילונות וריפודי כריות בצבע בורדו רומנטי.

וילונות כפריט עיצוב

מעבר לתפקוד הפרקטי של וילונות כיוצרי הצללה מפני השמש, וכפריט היוצר פרטיות עבור מי שנמצא בתוך הבית, יש להם גם תרומה נכבדת מבחינת מראה ועיצוב הבית. בגלל עובדה זו, אפשר למצוא מגוון רחב של סוגים, צבעים וסגנונות, זאת כדי לאפשר לכל אחד להתאים את הוילון שמתאים לבית שלו, ולחדר הספציפי אליו הוא מיועד. חשוב להתאים וילונות לעיצוב של הבית ולחלון המסוים שאותו הוא אמור לכסות. חלק מההתאמה כוללת את סוג וצבע הבד ממנו עשוי הוילון.

מגוון סגנונות של וילונות

ישנם כמה סוגי וילונות שמתוכם אפשר לבחור. אחד מהם הוא הסגנון הרומאי. וילון מסוג זה יוצר תאורה רכה והוא מעמעם את האור שנכנס דרך החלון. וילון מסוג זה מגיע במבחר סגנונות ובבדים שקופים וניתן לשלוט בו גם בהפעלה חשמלית ובאמצעות שלט רחוק. בדרך כלל ניתן לכבס את הבדים מהם עשויים וילונות אלו. וישנו וילון בסגנון רומאי קלאסי, וילון אוסטרי ווילון רומאי רך. סגנון אחר של וילונות הוא סגנון המיקדו שמשתלב היטב בעיצוב בסגנון טבעי. וילון מסוג זה עשוי מחומרים טבעיים תוך שילוב של צבעים וצורות שמשלימים את המראה הטבעי. קו זה של עיצוב הולם את רוח התקופה מבחינת הפופולאריות של שימוש בחומרים טבעיים. על רקע דרישה הולכת וגוברת זו הלך והתפתח קו זה של וילונות. וילון מסוג סאן סטריפ הינו סגנון נוסף של וילון שהינו גם שימושי וגם מעוצב באופן נוח ומשמש גם כתריס. אחד היתרונות הבולטים של וילונות מסוג זה הוא היכולת לשלוט בחפיפה בין השלבים. בדרך זו, ניתן בעצם לשלוט בעוצמת האור שחודרת לחדר. כך גם אפשר לשלוט במידה בה אפשר לראות מחוץ לבית אל תוכו. גם וילונות אלו הינם בעלי אפשרות להפעלה חשמלית ובאמצעות שלט רחוק. ישנו גם את הוילון הונציאני שמציע מגוון רחב של דגמים וגוונים. התריסים הונציאניים מעץ מאפשרים ליצור עיצוב רגוע וחמים וכמובן שאפשר לשחק עם מגון צבעים כדי להשלים את מראה העיצוב של החדר.