עיצוב פנים בעזרת וילונות וארונות

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

כשבונים בית חדש או משפצים בית יד שנייה, אפשר ליצור בית חלומות של ממש. אבל גם אם המבנה עצמו מדהים ויש פוטנציאל גדול להפוך את הבית לבית מרשים ומיוחד, ישנה חשיבות גדולה לגימור הסופי, ולכן כדאי לעשות עבודה טובה בתחום של עיצוב פנים. יש כאלו בעלי כשרון טבעי בתחום של עיצוב פנים, והעיצוב שהם יעניקו לביתם יגרור התפעלות מצד כל אורח, ואולם יש גם הרבה שמפספסים בנושאים שונים שקשורים לתחום העיצוב ולכן לא ממצים את מלוא הפוטנציאל שיש לביתם להציע. לכן, מומלץ למי שעומד בפני שיפוץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום עיצוב פנים כדי לוודא שהוא עושה הכול בדרך הכי יעילה ומתאימה כדי להשיג את התוצאות הכי טובות שרק אפשר. בכל זאת ביתו של אדם מבצרו…

עיצוב פנים בשילוב רהיטים מעוצבים

אחד מהרהיטים העיקריים שיכול לתרום הרבה מבחינת עיצוב פנים הם הארונות בהם נשתמש. למשל, אם ישנו חדר שינה קטן יחסית, ארון קיר עשוי לחסום את המעבר למיטה או להקטין משמעותית את החדר, כך שהוא לא יהיה מאוד נוח ובעיקר לא ייראה מזמין במיוחד. מצד שני, אם נציב ארון קטן מדי לא יהיה לנו איך לאחסן את כל הפרטים ואז עלול להיווצר בלגן, שגם זו אופציה שאינה רצויה. איש מקצוע בתחום של עיצוב פנים יוכל להציע לנו אופציות שיפיקו את המרב מתוך מצב כזה. למשל אולי לארגן חדר ארונות מתוך חדר ההול הצמוד לחדר השינה. אתם אולי חשבתם להפוך אותו למיני מחסן או לפינת עבודה, אך העיצוב של איש מקצוע בתחום עיצוב פנים יכול לעשות שינוי משמעותי בבית. חדר השינה שלכם יוותר בגודלו הטבעי מבלי שנוסיף אליו רהיט גדול כמו ארון, וההול יהפוך לחדר עבודה מאובזר כהלכה. גם מבחינת פתרונות אחסון אחרים תוכלו למצוא דרכים מקוריות ומעוצבות בתחום של עיצוב פנים. מעצב פנים אשר מכיר סוגי פתרונות מגוונים, חומרים שונים וכדומה, יוכל לתת לכם טיפים יעילים שיחסכו לכם בכסף ובמקום, וגם יתנו לבית מראה מיוחד ומרשים, ברוח העיצוב שתבחרו.

וילונות ואביזרי הום סטייל יוצרים עיצוב פנים ייחודי

דרך נוספת לשפר את מראה ועיצוב הבית על ידי טיפים מתחום עיצוב פנים היא להציב וילונות מתאימים. הוילון יכול לשדרג לנו מאוד את מראה החדר. למשל אם עצבנו את חדר השינה בסגנון ויקטוריאני עתיק, נוכל להתאים לו וילונות כבדים בעלי מראה משלים. זה יכול להיות מאוד שימושי לא רק בבתים אלא גם במקומות כמו ספא, צימרים, מלונות ועוד. ישנם סוגי וילונות שונים שנוכל להתאים מבחינת עיצוב פנים מושלם למשל, וילון מיקדו, רומאי, ועוד. ישנו מגוון עצום של אורכים, סוגי בדים, צבעים וכדומה, כך שנוכל לשחק עם האווירה הרצויה לנו עבור עיצוב פנים החדר באופן מושלם. אפשר למשל להשתמש בוילונות חצי שקופים כשנרצה להעניק לחדר גוון מסוים ולעשות זאת מבלי לגרום להצללה בחדר. לעיתים, משלבים בין שני צבעים למשל שמנת עדין שמגיע עד הרצפה, ומלפניו בורדו שקוף מעט קצר יותר. אנשי מקצוע בתחום עיצוב פנים יוכלו להמליץ לכם על הסגנונות שיכולים להתאים לכם, מבחינת רמת האור הרצויה, מבחינת הצבעים, הסוגים ועוד. אפשר גם להחליף מעת לעת בין שני סטים של וילונות כדי לגוון, היות וזהו אביזר עיצוב שאינו יקר יחסית.