טיפים להכנת הבית לקראת השיפוץ

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

שיפוץ הבית יכול להיות כאב ראש אחד גדול, כל עוד לא נערכים אליו מבעוד מועד. שיפוץ הבית לרוב משפיע על כולנו, במיוחד על הילדים שנמצאים רוב היום בבית ללא ההורים אשר נמצאים בעבודה. במהלך השיפוץ נצטרך לעבוד פחות שעות, על מנת לשמור על הילדים ולהשגיח על תהליך השיפוץ. לעיתים אפילו נצטרך לעזוב את הדירה או להשתמש בשירותים של השכנים, כי השירותים שלנו לא יהיו פעילים. הכנת הבית לקראת השיפוץ כרוכה בהמון היבטים הנוגעים לילדים, לבן הזוג, לשכנים וכמובן לשיפוצניקים.

שלבים ראשונים בהכנת הבית לשיפוץ

נתחיל בכך שנכין את הילדים לקראת השיפוץ, הרי שיפוץ הבית יכול להיערך יותר מיום או יומיים לרוב הוא נערך במשך חודשיים, ישנם אפילו מקרים בהם נצטרך לשכור דירה עד לתום השיפוצים. על מנת לא להפתיע את הילדים רצוי להסביר להם את כל התהליך, כך נוכל למנוע כעסים מיותרים ואי נעימות. במקרה ואנחנו בונים מכון כושר ביתי או חדר אמבטיה חדש, חשוב שנסביר לילדים שבימים או בחודשים הקרובים הם לא יוכלו להשתמש בחדר אמבטיה וכמובן שתצטרכו למצוא פיתרון חלופי אצל חברים או משפחה, אשר גרים בסביבה ואין להם על הראש חידוש אמבטיה. בנוסף לכך חשוב מאוד להכין את הבית לקראת השיפוצניקים, כדי לא להפר את סדר היום הרגיל שלכם מצד אחד ומצד שני להעניק את המרחב הרצוי לעבודת השיפוץ. רוב הסיכויים שהשיפוצניקים יצטרכו מקום להניח את הכלים, מרחב מספק להית ניידות ובאופן כללי מרחב נוח לעבודה בבית. אם יש לכם דברים יקרים או חפצים שבירים כמו: רהיטים, אגרטלים, מנורות קריסטל, תמונות ועוד כדאי שתפנו את כולם ותאפסנו אותם במקום בטוח.

חשיבות הכנת הבית לשיפוץ

שיפוץ הבית יכול לערוך הרבה זמן, על מנת לעבור את התקופה בצורה חלקה, בלי לגרום נזק לחפצים בבית, לנוחות הילדים, לנוחות שלכם וכמובן לנוחות השיפוצניקים חשוב מאוד להכין את הבית בהתאם. הכנת הבית מעניקה לכם אפשרות לשקט נפשי, אם הילדים יבינו את חשיבות השיפוץ הם לא יריבו, ירעישו או יפריעו לשיפוצניקים. אם תעשו בדק בית ותפנו את החפצים השבירים והיקרים שלכם מאזור השיפוץ ונטיב העבודה של המשפצים, אתם לא תגרמו לנזק. אם תבקשו מהשיפוצניקים לשמור על הניקיון ולעטוף הכול בניילונים וסלוטייפ, לא תצטרכו לעבוד קשה בסוף השיפוץ ותוכלו ליהנות מהתוצאה. אם אתם משפצים את כל הבית, חשוב מאוד למצוא מראש פיתרון לדיור חלופי, על מנת לא להיתקע בדקה התשעים בלי מענה. בנוסף לכך כדאי לקבוע עם בן הזוג תורנות לגבי מי ישגיח על השיפוצניקים בכל זאת אתם לא רוצים להשאיר אותם לבד בדירה בלי פיקוח. שיפוץ הבית הוא חלק בלתי נפרד בחיים, כל עוד אנחנו מכינים את עצמנו כהלכה השיפוץ יעבור מהר, עם מינימום תקלות ומקסימום סיפוק.