חדרי ילדים – הממלכה האישית

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

אם יש מקום שמהווה ממלכה אישית לכל ילד וילדה הרי אלו חדרי ילדים. לכל אחד מהם יש פנטזיה לגבי הממלכה האישית שלו או שלה, ואינספור רעיונות לגבי כיצד לעצב אותם. היות ואתם המבוגרים קצת יותר פרקטיים מהם, אתה מצפים מחדר השינה של ילדכם להיות מקום נוח ובטיחותי מעבר למקום של משחקים ושינה. הדרך הטובה ביותר לשמור על כך שרצונותיהם של הילדים והדרישות שלכם יתממשו כאחד, היא לעשות איזשהו מיזוג בין הרצונות של כל אחד מכם ובכך לשמור על חדרי ילדים שגם יהוו את המקום האישי של הילד, וגם אתם תרגישו בנוח איתו.

כאשר פונים לבחור או לעצב חדרי ילדים יש לקחת בחשבון את גודל החדר, גיל הילד, את הטעם האישי שלו, ואת האיכות של הרהיטים שתרכשו. אם הילד למשל כבר בגיל שהוא יכול לישון על מיטת נוער, אז כדאי לרכוש מיטה שתוכל לשמש אותו עד לגיל בו יעבור למיטה וחצי או מיטה זוגית, וכבר לא ישן בתוך חדרי ילדים. במקרה כזה, מיטת סופר מן יכולה להתאים לו בגיל 6 אבל בגיל עשר הוא כבר ירצה סגנון קצת יותר בוגר. לכן, ניתן לרכוש מיטה עם צבע אחיד, ולרכוש עבורה כיסוי מיטה של סופר מן, כך שניתן להחליף לה נושא או להסירו בכל עת שילדכם יחפוץ בכך. בנוסף על המיטה להיות איכותית כדי לשמור על בריאות הגב של הילד, וגם כדי שתאריך שנים ותשמש אותו לזמן רב. במידה וזו מיטה שמחזיקה מעמד לאורך זמן, היא יכולה בהמשך לשמש מיטה בחדר אורחים ולא מיטה של חדרי ילדים.

חדרי ילדים לבנים

בנים לרוב צריכים שטח בו יוכלו להתרוצץ ולשחק. חדרי ילדים אמנם לא מהווים תחליף למשחקים בחצר, אך חשוב לעצב אותם במידה כזו שתשאיר מקום למשחק. לכן חשוב לדאוג למקומות אחסון רבים כך שהחדר עצמו יהיה יחסית פנוי ויהיה מקום לפינת צעצועים או לרחבת משחקים בגילאים המבוגרים יותר. אפשר לחסוך במקום למשל על ידי סט של שולחן כתיבה ומיטה כאשר המיטה ממוקמת קצת מעל השולחן ועולים עליה באמצעות מדרגות מיוחדות. ישנן התאמות רבות עבור חדרי ילדים בין אם זה ארגז מצעים בו אפשר לאחסן גם משחקים, ספריה רבת מדפים ועוד. תוכלו לרכוש עבור חדרי ילדים פריטים שמוצאים חן בעיני הילד ועומדים בסטנדרטים שלכם מבחינת איכות ובטיחות. בכדי להעניק לחדר הילדים מראה שהולם את הסגנון שהילד אוהב, תוכלו לרכוש אבזור משלים. למשל שטיח בנושא מסוים, פוסטרים של גיבורי הסרט שהוא אוהב וכדומה.

חדרי ילדים לבנות

בנות יכולות לבחור בעיצוב חדרי ילדים הכולל הרבה פיות, פרחים, פרפרים וכדומה. וגם פה, ישנו השיקול של טעמים מתחלפים, ולכן לרכוש מיטה בסגנון שעלול להימאס על בתכם מהר, זהו סיכון. במקום זאת, אפשר לרכוש מיטה ניטראלית יחסית ולעצב את החדר באמצעות פריטים משלימים. למשל לרכוש בחנות עיצוב עבור חדרי ילדים מדבקות טפט שמדביקים על הקיר, אהיל משלים וכדומה. אפשר לצבוא את הקירות בגוון האהוב עליה, למשל ורוד, לקנות כיסוי מיטה ורוד עם מלאכים כמו שהיא אוהבת, להציב בובות מלאכים על המדפים, ולהעניק לחדר מראה שעונה על קו העיצוב שהבת שלכם בחרה, ולהחליף את קו העיצוב בקלות, כשהיא תרצה בכך או שתגדל.