חדרי ילדים ונוער

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

קנייה של חדר ילדים הינה השקעה רצינית שכדאי לתכנן אותה בקפידה. כיום, מגוון האפשרויות העומדות בפניכם הן כל כך נרחבות עד שקשה להחליט מה בדיוק מתאים לכם, ומה בדיוק מתאים לילד או לילדה שלכם עכשיו ובעוד כמה שנים.

הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו טרם רכישת חדרי ילדים ונוער הוא מה יהיו הצרכים של הילדים בעוד כמה שנים. יכול להיות שהילד או הילדה בגיל הגן, אבל אתם מעוניינים ברכישה של רהיטים שיתאימו לכמה שנים קדימה, ולפחות עד סיום הלימודים בבית הספר היסודי. במקרה הזה, כדאי לכם לבחור ברהיטים עם עיצובים קלאסיים, ואת הנופך האישי שנותן לילדה את התחושה שהיא נסיכה אפשר ליצור עם וילונות מתאימים, מצעים עם הדמויות החביבות עליה, וגם על ידי תוספות של אהילים למנורה. במהלך השנים הילדה ככל הנראה תשנה את תחביביה ואת העדפותיה, ואז אפשר יהיה להחליף את מצעי המיטה, את הווילונות ואת השטיח, ואת מקומם יתפסו אביזרים חדשים כגון פוף ישיבה לחדר, פוסטרים של הלהקות שיהיו חביבות עליה ועוד.

חדרי ילדים מודרניים
חדרי הילדים והנוער של היום כוללים מיטה, שולחן לימודים עם שידת מדפים ושידות מגירות, ארון, ומרחב משחק או אירוח של חברים. המגוון של המיטות כיום הוא רחב ביותר ואתם יכולים לבחור בין מיטות נוער סטנדרטיות, מיטה וחצי, ספות נפתחות, מיטות עם ארגז מצעים נשלף ועוד. בנוסף ניתן לבחור מיטות קומתיים לחדרים בהם נמצאים שני ילדים או מיטה שמתחתיה נמצאת מיטה נוספת לאורחים. חשוב מאוד להקפיד שהמזרון יהיה איכותי בעל תו תקן מתאים לבני נוער או לילדים, שכן חשיבות שינה טובה ובריאה חשובה לגדילה תקינה ולבריאות הגוף. את עיצוב מראה המיטה אתם יכולים לבחור בשיתוף פעולה עם הילד הפרטי שלכם. ישנן מיטות בעיצוב מכוניות, ישנן אפילו מיטות בעיצוב של חללית, הכול בהתאם לטעם האישי שלכם. חשוב להדגיש שוב, במידה ואתם מתכננים קנייה שתתאים לכמה שנים קדימה, אפשר לנסות ולחשוב מה יהיו הצרכים של הנער המתבגר, ולקנות כבר עכשיו את הרהיטים המתאימים, בצבעים ניטראליים שמתאימים לטעם משתנה.

חלק חשוב בחדר הילדים המודרני ובכל תכנון של עיצוב חדרי ילדים ונוער הוא עמדת המחשב שהופכת לפריט חובה בכל חדרי הנוער וגם בחדרי הילדים. חשוב להקפיד על רכישה של שולחן מחשב המתאים לגובה של הילד, שמאפשר הפעלה נוחה של העכבר והמקלדת, עם שמירה על יציבות הגב של הילד. כדאי להשקיע ברכישה של כסא מתאים לישיבה ממושכת והתומך בגב של הנער או הילד המשחקים או עובדים על המחשב.

עיצוב חדרי נוער
כשמעצבים את החדר של הנער או הנערה המתבגרת, כדאי מאוד לשלב אותם בתהליך. יש להם כבר העדפות ברורות ביותר בנוגע לצבעים, ואפילו בנוגע לחומרים מהם עשויים הרהיטים. לדוגמא: המתבגרים שלכם יודעים אם הם מעדיפים רהיטים בסגנון עתיק, העשויים ברוב המקרים מעץ מלא, או שהם מעוניינים במראה המודרני יותר וברהיטים העשויים ממתכת.

כשמעצבים חדרים למתבגרים חשוב מאוד להשאיר הרבה מקום לביטוי אישי וייחודי. אפשר להתחשב בהם בבחירה של שטיח שהם אוהבים, אביזרי נוי שמוצאים חן בעיניהם ועוד, וחשוב להשאיר להם מקום רב על קירות החדר שבו הם יכולים לתלות תמונות או פוסטרים של דמויות או זמרים שהם אוהבים. חשוב גם לתת נופף של בגרות, אם זה בקנייה של מראה הולמת לנערה המתבגרת, או על ידי פינוי של כמה מדפים מספרים וחפצים כדי שהם יוכלו להניח עליהם מתנות שהם מקבלים.