חימום תת רצפתי

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

חימום תת רצפתי מחירים ומידע על שיטת החימום המבוקשת

אז נכון שקיץ נמשך רק ארבעה חודשים אך בישראל זה נראה כמעט כמו שמונה חודשים. זאת כיוון שרוב השנה השמש בארצנו זורחת וכתוצאה מכך חם ונעים לנו. אולם, כאשר מגיע החורף, הוא מגיע בכל העוצמה, חודשיים שלושה מלאים של קור עז מלווה בגשמים עזים, התכרבלות מתחת לפוך על הספה מול הטלוויזיה מה שגורם לסלון להיראות כמו חדר שינה וכמובן שתייה מרוב של משקאות חמים על מנת לחמם את הגוף בכל דרך אפשרית.

אז נכון שלרובנו יש מזגן בבית שפשוט מפעילים על חום ונהנים מחימום, לחילופין, מאוור חימום חדשני שרואים ברוב חנויות החשמל בשנים האחרונות ועוד כל מיני סוגים וצורות של מפזרי חום שונים. היתרון בכל אלו שאכן החלל מתחמם, אולם החסרונות הם נשימת אוויר יבש, תחושת סחרור ומחסור באוויר "נקי" שגורמים לנו בסופו של דבר לכבות את אותם מכשירי חימום. אך כאשר הקור מורגש שוב, אנו מדליקים מחדש וכך חוזר חלילה.

כיצד שיטה זו עובדת?

אם גם אתם כבר התייאשתם מכל השיטות, כדאי שתחשבו על אופציות אחרות, מתקדמות יותר כמו חימום תת ריצפתי. זוהי דרך חימום חדשנית ומהפכנית אשר בשנים האחרונות צברה תאוצה וניתן לראות כי לא מעט אנשים בוחרים בה. אז בדיוק כפי שזה נשמע, מתקינים גופי חימום מתחת למרצפות הדירה. כאשר מפעילים את החימום התת ריצפתי, הרצפה מתחילה להתחמם וברגע שהיא מגיעה לטמפרטורה הרצויה היא פולטת את החום לחלל הבית. כתוצאה מכך האוויר בחלל הבית מתחמם.

השימוש בחימום תת רצפתי

יתרונות –

חימום מסוג זה אינו מייבש את האוויר ומאפשר לנו ליהנות מנשימת אוויר ללא תחושת חנק וסחרור שגורמים שאר מוצרי החימום. הודות לשיטה מהפכנית החלל כולו חמים ונעים ואף שנשאר נקי בדיוק כפי שהיה. כמו כן יתרון נוסף הוא עצם העובדה שאין צורך לכבות ולהדליק את המערכת בכל כמה זמן כפי שהורגלנו לעשות עם המזגן.

חסרונות –

מבחינת אופן החימום מדובר בשיטה הטובה ביותר אולם גם לה יש מעט חסרונות. ראשית, התקנת גופי החימום אמורים להיות מתחת לריצוף ולכן דירות מאוכלסות פחות מתאימות לתהליך, אלא אם הן מעוניינות לערוך שיפוץ כללי המלווה בהוצאה כספית לא קטנה כלל. כמו כן לא כל סוגי הריצוף מתאימים להתקנת גופי חימום אלו ולכן יש לקבוע פגישה עם איש מקצוע לקבל מידע והסבר. חיסרון נוסף הוא שבעת הפעלת חימום תת רצפתי נפלטת כמות קטנה של קרינה. יחד עם זאת חשוב לציין כי ברגע שמתקינים את הגופים והמערכת עצמה במיקום מומלץ ומחושב הקרינה לא תפגע. יש לוודא טרם ההתקנה באיזה אזור בחלל הדירה הכי מתאים להתקין את המערכת כך שהקרינה הנפלטת לא תגרום לנזק.