רהיטי יוקרה הופכים כל חלל לעשיר

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

רהיטי יוקרה הופכים כל חלל בית או משרד למקום שמשדר הצלחה. רהיטים מעוצבים יוצרים אווירה מרשימה ואיכותית: בבית רהוט מעוצב יוצר אווירה מזמינה ובו בעת מתוחכמת. במשרד רהיטים אלו יוצרים את התחושה של עסק איכותי ומצליח.

הריהוט בבית בכלל והסלון בפרט הוא "כרטיס הביקור" של הבית בדומה לכך במשרד-בחירת הריהוט יכולה להשפיע ישירות על הצלחת העסק. רכישת ריהוט יוקרתי, לחזית של המשרד ולאזור הקבלה מתבססת על ההבנה, כי ריהוט זה יכול לתרום לעסק מבחינת מראה יחד עם עמידות לאורך זמן. באזור הסלון ,במגרש הביתי, יש לתת תשומת לב מרבית לכל מה שנוגע לפרקטיקה ואסתטיקה בהתאם לאופי של דירי הבית.

נוחות בלי לוותר על הלוק

הכניסה לבית ממוקמת לרוב בסלון. כאשר נפתח את הדלת זה החלל הראשון שיתגלה לנגד ענינו. הסלון הוא המקום בו מתכנסת המשפחה, אורחים חברים ועוד. הסלון הוא המקום בו ניצור זיכרונות יחד עם ההזדמנות להותיר רושם על אורחים. לסלון מטרות רבות מצד אחד עליו להיות פרקטי נוח עם שטחי אכסון ויחד עם זאת מעוצב בקפידה. רהיטי יוקרה הם השילוב המנצח בין מראה מרשים ועשיר יחד עם נוחות.

איך להשיג מראה אלגנטי ומרשים?

בסלון הביתי כורסאות עור שומרות על מראה אלגנטי ומרשים. כיום יש מגוון עצום של כורסאות עור: עם מסגרת מעץ או מתכת, גדלים שונים, מבחר עשיר של צבעים בעיצובים קלאסיים ומודרניים. חשוב להתאים את הגודל והצבע לקו העיצובי של הבית על מנת להפוך את החלל ליוקרתי מעוצב ועשיר.  רהיטי יוקרה הופכים את חלל הדירה למזמין חם ואינטימי בלי לוותר על טאץ' עיצובי וסגנון אישי. שילוב עם כורסאות עור יצור את האווירה המושלמת לחלל פרקטי ונוח לצד אסתטיקה וסגנון.

הריהוט הוא התדמית

רהיטים מעוצבים במשרד משמשים לתדמית ומיתוג העסק. סביבת העבודה משפיעה רבות על העובדים במקום, קהל הלקוחות והספקים. אם בעבר כורסאות מנהלים נחשבו כמותרות כיום הם חלק חשוב ביצירת התדמית היוקרתית של המשרד. כורסאות עור הפכו לפופולאריות מאוד הם קלות לתחזוקה ונשמרות לאורך זמן. כורסאות עור במשרד או בחדר ישיבות משדרות תדמית יוקרתית של עסק ומצליח ובנוסף הן נוחות מאוד.

ריהוט משרד יוקרתי מתבסס על חומרי גלם איכותיים ורמת גימור טובה. איכות העץ והמתכת יחד עם גימור ועיצוב מודרני יעניקו למשרד את הטאץ' היוקרתי. העיצוב הנכון תורם לתדמית אותה המשרד רוצה לשדר-עיצוב שמרני או צעיר. כיום יש מגוון רחב של עיצובים ומחירים המאפשרים לכל משרד להעשיר את החלל ולתרום להצלחת העסק.

ריהוט יוקרתי הופך כל חלל למרשים. בסלון הביתי, המקום בו מתכנסת המשפחה הוא גם החלל הראשון אליו נחשפים האורחים, שמירה על קו עיצובי יוקרתי מתחילה בבחירת הריהוט. כורסאות מעור הם הדרך להוסיף טאץ' יוקרתי שנשמר לאורך זמן. במשרד התדמית והמראה הייצוגי חשובים מאוד להצלחת העסק, ריהוט יוקרתי יוצר את הרושם הנכון על הלקוחות ויוצר לעובדים סביבת עבודה נוחה ונעימה.