חדרי שינה – לשמור על הרמוניה בין הפריטים השונים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

חדרי שינה מהווים את המקום הפרטי ביותר של כל אדם, המקום בו מתרחש דבר מאוד אינטימי שנקרא שינה. כדי שנישן טוב, עלינו להרגיש הכי בנוח בחדר, עליו להיות המקום הרגוע והנעים של הבית. העיצוב של חדר השינה צריך להשרות אווירה נינוחה, לקלוע לחוש הטעם שלכם ואם אתם חולקים אותו עם בן או בת הזוג, אז עליו לקלוע לטעם של שניכם.  חדרי שינה גם צריכים לכלול מיטה שתהיה נוחה, בכדי לאפשר שינה טובה, ועליה להתאים גם מבחינת גודל החדר. גם הארון צריך להיות מתאים מבחינת העיצוב, הגודל, הצרכים שלכם וכדומה. חדרי שינה מורכבים מאוסף רהיטים, ומאביזרי עיצוב, שיחד יכולים להפוך את חדר השינה למבולגן ולא מזמין, או למקום הכי נעים ואינטימי בבית. אפשר לרכוש חדרי שינה שמגיעים כסט, או לקנות כל פריט בנפרד, אך לעשות זאת תוך שמירה על קו עיצוב הרמוני.

חדרי שינה – מיטות

מיטות תופסות חלק ניכר מתוך חדרי שינה ולעיצוב שלהן ישנה תרומה רבה למראה החדר. למשל אם זו מיטת אפריון עם כילה מסביבה, הדבר נותן טון משמעותי לעיצוב החדר ואת שאר החדר רצוי לעצב באותה הרוח. אפשר גם לבחור מיטה פשוטה יותר אך לבחור מסגרת שמתאימה לסגנון הרצוי, למשל מעץ, מתכת, משענת ראש מברזל עם עיטורים ועוד. חשוב שהמיטה תתאים מבחינת גודלם חדרי שינה למשל, בחדר קטן מאוד עדיף מיטה בעלת מסגרת דקה יחסית כדי לא להגביל את התנועה ברחבי חדר השינה. אפשר לבחור בעיצוב יפני, מה שאומר מיטה על בסיס נמוך יחסית, משטח עץ הסובב אותה, וסגנון פשוט ונקי בסגנון היפני של חדרי שינה. ליד המיטה אפשר להציב שידות, אפשר אחת בצד אחד של המיטה או אחת מכל צד של המיטה. רצוי שהשידות יתאימו למיטה מבחינה חיצונית, למשל אותו סוג עץ וצבע, או צבע שונה אך כזה שמשתלב יפה, כדי לשמור על עיצוב נעים של חדרי שינה. מומלץ להציב שתי שידות, על מנת לשמור על סימטריה מבחינת ויזואלית.

חדרי שינה – ארונות

הארון הינו רהיט חשוב מאוד בחדרי שינה. יש שבוחרים באופציה של ארונות קיר בתוך חדרי שינה, מה שמהווה ניצול מקסימאלי של המקום. אופציה שכזו מאפשרת להפיק מקום אחסון רב להרבה פריטים ומקלה על עומס מבחינת מספר הרהיטים, ומונעת בלגן בחדר שינה. לא תמיד הגדלים של חדרי שינה מאפשרים הצבת ארון קיר, ואז כדאי לבחור בארון אחר שיהיה מספיק גדול, אולי אף לפצל ולהציב ארון נוסף למשל בחדר העבודה, ולאחסן בו את הבגדים של העונה הקודמת, כך שאם כרגע קיץ אז בגדי העונה יהיו בחדר השינה ובגדי החורף יהיו בארון בחדר העבודה. יש גם מי שבונה חדרי שינה כך שישנו חדר ארונות בתוך נישה שנכנסים אליה דרך חדר השינה. זו אופציה מאוד נוחה היות וחדר ארונות מאפשר אחסון נוח ויעיל של פריטים רבים, וכך נחסך עומס יתר של רהיטים בחדר שינה עצמו. כשבוחרים ארון גם הוא צריך להתאים לרוח העיצוב של חדרי שינה, כך שכדאי לחשב פרמטרים כמו גודל החדר וגודל הפינה שבה יוצב הארון, כמו גם צבע המיטה והקירות, החומר ממנו עשויה המיטה ועוד, על מנת לוודא שהארון ישתלב באופן אסתטי.