מיטות זוגיות זולות איכותיות

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

חוסכים בעלויות באמצעות יבוא מיטות זוגיות

בכל הנוגע לתחום ריהוט חדר השינה, הבחירות שתעשו לרוב תלויות באיזו תקופה אתם נמצאים בחייכם – אם אתה למשל סטודנט הרי שתוכל להסתפק במיטה זוגית פשוטה למדי באופן יחסי אבל כאשר מדובר על משפחה צעירה שמעצבת את בית הראשון שלה, הרי שבני הזוג יחשבו טוב טוב כיצד לבחור את המיטה הזוגית האידיאלית עבורם.

מבחינה מעמיקה באתרי השוואות מחירים שונים ברשת עולה כי ניתן כיום למצוא מגוון מיטות זוגיות מסוגים, איכויות ובעיצובים שונים כאשר מחיר המיטה המינימאלי שתזדקקו לו לרוב עומד על 1,799 ₪ לדגם בסיסי. אניני הטעם וחובבי השינה הגדולים לעומת זאת יצטרכו להיפרד מסכומים גדולים בהרבה כדי לישון על הדגמים היוקרתיים והטובים ביותר – המחירים עלולים להגיע גם ל- 14,500 ₪ לדוגמה למיטה משולבת עם קומודות, עשויה עץ מלא, עם ראש מיטה מרופד וכפי שמעידים עליה יצרניה: מאסיבית, עם גימורים איכותיים, פרזול איכותי ועץ שעבר תהליך של ייבוש ועיבוד.

מדובר אם כן בהחלט בסדרי גודל של מחירים יקרים ודי משמעותיים שהרבה מאוד זוגות יתקשו מאוד לרכוש מיטה בעלויות כאלה, גם אם על הפרק רהיט חיוני, נדיר, איכותי ומעולה.

הפתרון הסיני

בשנת 2001 הצטרפה סין לארגון הסחר העולמי וחוקקה כמה חוקים שסייעו מאוד ליבואנים ויצרנים רבים לחדור ללב ליבה של סין ולהפוך אותה למה שהיא היום – מעצמה אדירה של ייצור ויצוא לכל חלקי העולם.

לפני נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עמד היבוא מסין רק לישראל בהיקף של 4.7 מיליארד דולר והוא מקיף ענפים כמו מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי הנעלה, ביגוד, טקסטיל, ריהוט ועוד. הייצור הסיני המיובא לישראל נעשה ברובו ע"י ישראלים שמפעילים פסי ייצור בסין עם כוח עבודה זול, שמאפשר ייצור מוצרי איכות בעלות נמוכה יחסית.

עובדות אלו בהחלט שינו את מפת הכלכלה והצריכה הישראלית. לא עוד הוצאות של אלפי שקלים על כל מוצר ומדוע אם אפשר לחבור ליבואן שמייבא ישירות מסין שעשוי להשיג לכם מוצרים שעלותם פחותה לפחות ב- 45% מהמחיר שתשלמו על מוצרים דומים בייצור מקומי.

כל אלו מביאים לכך שכיום ניתן לקנות מיטה זוגית טובה במיוחד שעלותה לא תעלה על 5,000 ₪ והיא בהחלט תדורג גבוה ברמת האיכות, החומרים, הגימור וכל הפרמטרים הנדרשים וכן גם תותיר לנו כסף גם לרכישת מוצרים נלווים לחדר השינה.

סגנון וינטאג', קלאסי או כפרי?

בעולם חדרי השינה והמיטות הזוגיות מככבים כיום סגנונות עיצוב כמו וינטאג', כפרי או קלאסי כאשר לכל אחד הסממנים והקווים האופייניים לו. סגנון הוינטאג' מאופיין בירידה לפרטי פרטים ובלוק של שנות ה-60-70, הסגנון הכפרי מציע מיטות זוגיות בצבעים משולבים עם צבעי אדמה ובעץ מאסיבי והסגנון הקלאסי הוא סגנון מצועצע המאופיין בפיתוחים, ריפודי ראשי מיטות, קווים מעגליים, מגונדרים שמעניקים לוק מלכותי לכל ריהוט וגם לחדרי שינה עם מיטות זוגיות בקווים קלסיים מלכותיים.