כל חדר שינה צריך מזרוני פולירון להשלמת התמונה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

עיצוב יפה של חדר השינה הוא חשוב ביותר. זהו חדר שאנו מבלים בו בין 7-10 שעות בכל יממה, ולכן הוא צריך להיות מעוצב לטעמנו. ברוב חדרי השינה ניתן למצוא גם את ארון הבגדים, ואנשים רבים ממקמים אותו בעדיפות עליונה יותר מאשר את המיטה, שהיא בעצם מהותו של החדר. חדרי שינה רבים מעוצבים כסט, כלומר המיטה, השידות והארונות תואמים בעיצובם. זהו כמובן עניין של העדפה אישית, וטעם עיצובי ייחודי לכל אחד.

כאמור, החלק החשוב ביותר והמרכזי בחדר השינה שלנו הוא המיטה. הרי שזהו יעודו של חדר זה, לישון במיטה. המיטה צריכה להיות מותאמת בגודלה לחדר, וכן לאדם או האנשים הישנים עליה. מבחינה בריאותית, החלק החשוב מכל חלקי המיטה הוא המזרון שעליו אנו ישנים.

מזרוני פולירון הם מהמזרונים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק. הם מגיעים במגוון דגמים ומידות, והם עמידים במיוחד ולשנים רבות. על מזרוני פולירון יש אחריות יצרן של עד 15 שנה, תלוי בדגם של המזרון, זאת ניתן לברר בטרם רכישה.

בריאות ונוחות

מכיוון שהמזרון בחדר השינה שלנו מכוסה כמעט כל שעות היממה (מלבד הלילה כמובן), אין ממש צורך לדאוג לעיצוב שלו, הרי כל המזרונים הם מלבניים, אלא דווקא מומלץ להתמקד בנוחות המזרון וכמה הוא יכול לתרום לבריאות הגב שלנו.

כאשר בוחרים מזרון, חשוב לוודא בטרם הקנייה שהוא מותאם ככל הניתן לצרכים שלנו, לאדם שיישן עליו. בכל חנות מזרונים ישנה אפשרות לנסות את המזרונים השונים, לשכב עליהם, להסתובב ואף לקפוץ בכדי לבדוק התאמה מושלמת. מומלץ לכולם לנסות ולבדוק מזרונים שונים מהמדגמים המוצעים עוד לפני שמקבלים את ההחלטה הסופית.

דיברנו על בריאות ונוחות של המזרון שאנו עתידים לרכוש, אך דבר נוסף שיש לתת לו את תשומת הלב הוא הבד המכסה את המזרון. בז זה הוא מרכיב חשוב לא פחות מהאלמנטים הבריאותיים שבמזרונים. הבד האיכותי ביותר לא בהכרח יהיה היפה ביותר (זכרו, המזרון מכוסה במצעים). חשוב לבחור מזרון בעל תכונה שלא תגרום לו לאגור חום. מזרון שכזה יבטיח לכם שינה נוחה, נעימה ויבשה בקיץ החם בארץ. במידה ותבחרו במזרון שאין לו יכולת לפלוט את חום הגוף, תמצאו את עצמכם מתעוררים שטופי זיעה, ולא בגלל חלומות רעים.

דגמי מזרונים

מזרוני פולירון קיימים במגוון של דגמים, כאשר ההבדל הוא בסוג החומרים מהם הם מיוצרים. רוב המזרונים ייראו לנו בדיוק אותו הדבר, אך מבפנים הם יהיו שונים לחלוטין. ההבדלים החזותיים היחידים בין המזרונים השונים הם בעובי המזרון, מה שלא בהכרח מעיד על איכותו.

המזרונים הזולים עשויים מחומר הנקרא פוליאוריתן. אלה היו נפוצים יותר בחנויות ובביקוש לפני שמזרוני הקפיצים נכנסו לשוק ולתודעה. המזרונים האיכותיים יותר של מזרוני פולירון עשויים מגומי טבעי (לטקס), ויסקו, ושילובים שונים של חומרים אלה עם פוליאוריתן. מזרונים כאלה נקראים גם "מזרון סנדוויץ' ולמעשה זהו המזרון המבוקש בשוק בקרב צרכנים רבים..