עיצוב חדרי ילדים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

עיצוב חדרי ילדיםחדר הילדים שלנו הוא לא רק החדר בו בילינו את ימינו בילדות אלא גם זכרות עבר. מדובר בחדר בו אנחנו נזכרים בערגה ואליו, ברי המזל מאתנו, יכולים לחזור כאשר הם חוזרים להורים. גם אם תשאלו אדם בוגר כבן 30 אם יכאב לו שהוריו ימכרו את הבית בו הוא גדל לטובת בית קטן יותר, כי הילדים כבר גדלו, הוא יגיד לכם שבצורה רציונלית הוא מבין את הבחירה אבל ברמה האמוציונאלית קצת צבט לו בלב כשאמרו לו. קשה להצביע על ההסבר המדויק לתופעה זאת של נוסטלגיה והתרפקות דווקא ל חדר – הרי הדברים בחדר כבר לא בשימוש וההורים עדיין יהיו בסביבה גם אם החדר לו ובכלל חדר הילדות לאורך השנים לרוב עובר הסבה מקצועית אבל עדיין – נראה שכולנו אוהבים את חדרי הילדות שלנו והיינו רוצים להשאיר אותם כמו שהם בדיוק. הרי, אם החדר לא משתנה ולא מתבגר אולי גם אנחנו לא חייבים להשתנות ובעיקר לא חייבים להתבגר.

אולם, המציאות היא כזאת שכולנו מתבגרים ולרובנו בבוא היום גם הופכים להורים – הורים שרוצים שחדר הילדים של ילדיהם יהיה חדר ילדים מושלם. לשם כך חשוב לאגור רעיונות לעיצוב חדר ילדים ולראות מה הכי מתאים לכם. יש גם הרבה מאוד רעיונות ברשת תחת החיפוש של רעיונות לעיצוב או עיצוב חדר ילדים – החיפוש ברשת יכול אומנם להביא אתכם למחוזות לא ריאליים למימוש או לא ניתנים לקנייה בארץ אבל הם עדיין יספקו לכם הרבה כיווני מחשבה חדשניים.

לא חייבים לעשות תואר בעיצוב בשביל לעצב חדר ילדים למופת אולם כדאי מאוד ללמוד מהממחים איך עושים את זה. יש הרבה מאוד מגזינים בין אם מקצועיים, דוגמת נישה, ובין אם מסחריים דוגמת הקטלוג החדש של איקיאה, אשר יכולים לספק לכם השראה בנושאים של עיצוב ופרקטיות. כאשר אתם חושבים על פרקטיות תחשבו לא רק על מה אתם הייתם רוצים שיהיה לילד שלכם דוגמת שולחן עבודה וספרייה אלא גם מה הוא היה רוצה שיהיה לו כגון מגירות סודיות או ספות שניתן לארח עליהם חברים. במידה והילד מבוגר דיו אפשר אף להתייעץ איתו – לא מומלץ לקחת אותו לחנות בשביל שלא ידרוש מכם קניה של מוצרים מיותרים אולם ניתן להיעזר בו בבחירת צבעים, צעצועים, פרטי ריהוט כללים.

בשורה תחתונה – יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שעשו תואר בעיצוב ויכולים לעזור לכם ויכולים לחסוך לכם כאב ראש, צורך בשינויים ותיקונים בהמשך וגם בסופו של דבר כסף שכן עיצוב נכון ועבודה מול ספקים יעילים ומומלצים יכולה להיות משמעותית יותר זולה מאופציית – עשה זאת בעצמך. כמו כן לעיתים כחלק ממסלול של תואר מעיצוב סטודנטים רבים לומדים אנימציה המשמעות מבחינתכם היא שחדר הילדים שלכם יכול לזכות לשדרוג משמעותי ולכלול אלמנטים שונים של אנימציה שמובטחים לשפר פלאים את החיבה של ילדכם כלפי חדרו.