ארונות הזזה מעוצבים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ארונות הזזה הם ארונות שהדלתות שלהם נעות על ציר לאורכו של הארון כשרוצים לפתוח אותן והן לא נפתחות לצדדים כמו בארונות אחרים. ניתן לבחור ארונות הזזה למשרד, למקומות ציבוריים, ארונות בגדים לחדר הורים ולחדרי ילדים, לארונות מטבח ומקלחת ובעצם לכול מקום בו יש ארונות.

מגוון רחב של ארונות הזזה

ארונות הזזה מאפשרים עיצוב מיוחד ובמגוון דגמים, צבעים, גדלים, וחומרים. מלבד המגוון הרחב של אפשרויות העיצוב הרבות המרהיבות והמיוחדות של ארונות הזזה, יש גם מגוון פתרונות חכמים להתאמה של ארונות הזזה מעוצבים לחדר, במידות וצבעים חדשניים, לפי התאמה וסגנון אישי, דרישותיהם ורצונם המיוחד של הלקוחות. חשוב ייצור ארונות באיכות גבוהה, מחומרים טובים, המיוצרים על ידי בעלי מקצוע טובים ועם רמת גימור טובה. לא פחות חשוב בבחירת ארונות הזזה מעוצבים זה עיצוב הפנים שלהם, שיהיה מספיק מקום להניח דברים, מספיק מקום לתליה, מגירות לבגדים תחתונים, גרביים ואביזרים שונים. מה שחשוב יותר מהמראה שלהם זה שתכנון ארונות בגדים והיצור שלהם יהיה לפי המידות הנחוצות שהעבודה תהיה מקצועית ומדויקת, שישתמשו בחומרים מובחרים ותינתן תשומת לב רבה ומיוחדת להרכבת הצירים ודלתות ההזזה.

חדרי ארונות מעוצבים

אי אפשר לחיות בלי ארונות במשרד, במוסדות ציבוריים, ואין בית ללא ארונות, בכל בית יש מגוון ארונות, יש ארונות בגדים בחדר ההורים והילדים, ובדרך כלל יש גם ארונות במטבח, במקלחת ועוד. משום שאי אפשר בלי ארונות בכלל או ארונות בגדים, משקיעים הרבה ביצור ארונות מודרניים, משוכללים, איכותיים ומעוצבים. כל אחד רוצה ארון שיוכל לאכסן בו את בגדיו או חפציו בצורה הטובה, הנוחה והחסכונית ביותר, ארונות הזזה הן פיתרון טוב לכל הצרכים האלה. ארונות הזזה ניתן להשיג בדגמים, בגדלים, בסגנונות ועיצובים שונים, בשוק אפשר למצוא ארונות הזזה מעוצבים במבחר סוגי של עץ וגוונים שונים של עץ, עם מראות ובלעדיהן, עם שילובי זכוכית שקופה, חלבית או צבעונית. ארונות הזזה מתאימים לחדרים גדולים וקטנים אך הם מועדפים על ידי בעלי דירות בהם החדרים לא גדולים, כי לארונות הזזה דלתות נפתחות הזקוקות למקום נוסף. מה שצריך זה לנצל באופן יעיל את החלוקה הפנימית של הארונות.