יתרונות של ארונות פתיחה

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

ארונות פתיחה הינם ארונות בעלי דלתות רגילות הקיימים בשוק מאז ומעולם. חשוב לדעת כי למרות ההיצע הנרחב של סוגי ארונות חדישים וקיימים, ארונות הפתיחה ממשיכים להיות המוצר המבוקש והנמכר ביותר בשוק. זאת כמובן בזכות אמינותם, עמידותם, עיצוביהם השונים, המבחר הגדול בו הם מסופקים, ואפשרות ההתאמה האישית ללקוח. מעבר לכך, מחירם של ארונות פתיחה הוא במרבית המקרים נמוך יותר בהשוואה לחלופות.

ארונות פתיחה איכותיים

יש לציין כי כל יתרונותיהם של ארונות הפתיחה המתוארים לעיל, יבואו לידי ביטוי רק אם מדובר בארונות איכותיים ועמידים. דוגמא נאה לספק איכותי של ארונות פתיחה מהווה חברת זדקה, הנחשבת למובילה בישראל בתחומי הארונות ופתרונות האחסון בהתאמה אישית. באמתחתה של החברה ניסיון בן עשרות שנים בייצור ושיווק של ארונות מכל הסוגים, והיא ידועה בזכות ארונות פתיחה איכותיים המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר. כל זאת בסיוע אנשי מקצוע ואדריכלים מיומנים, וציוד טכנולוגי מתקדם.

ארונות פתיחה במגוון חומרי גלם ועיצובים

ארונות פתיחה מוצעים בשוק במגוון רחב של חומרי גלם וציפויים. דוגמאות בולטות לכך הם ארונות מעץ טבעי או מעובד עם ציפויים כמו פורמייקה וצבע תנור, וכן ארונות המשלבים חומרים עכשוויים כמו דלתות זכוכית במגוון צבעים עם מסגרת אלומיניום. בנוסף, ארונות פתיחה מגיעים כיום עם מגוון עיטורים ותוספות המאפשרים שילוב חומרים, כמו צהרי זכוכית או פסי אלומיניום. מלבד זאת, ארונות פתיחה מסופקים במבחר בלתי נדלה של צבעים, גוונים וטקסטורות, כך שניתן להתאימם במדויק לעיצוב ולגוונים של כל חלל בו הם מוצבים.

ארונות פתיחה בשלל גדלים וצורות

יתרון נוסף של ארונות פתיחה הינה הגמישות הרבה בתכנון, ובבחירת גודל הארון וצורתו. זאת לצד גמישות בהתאמתו למבנה החדר ולצרכי בעליו, הן מבחינת צורתו וגודלו החיצוניים והן מבחינת עיצוב חלליו הפנימיים. חשוב לדעת כי ניתן לבחור את גובה ועומק הארון, וכן את מספר הדלתות, המדפים והמגירות שבו, וכן צורה מלבנית, מרובעת, סימטרית או א –סימטרית, ואפילו בהתאמה אישית. בנוסף לכך, ארון פתיחה עשוי להיות רצפתי או עילי וכן שילוב של שניהם, כדוגמת ארון המקיף מפתח של חלון או דלת.

קלות ויעילות השימוש בארונות פתיחה

ארונות פתיחה הינם מוצר שקל מאוד לתחזק ולנקות, בעודם מספקים פתרונות אחסון יעילים לצד גישה נוחה לכל חלקיהם בכל מצב. חלוקת החלל בארונות אלו הינה פשוטה ויעילה, כשלכל סוג של פריטים יש מקום משלו בהתאם למידת השימוש, ותוך הפרדה מוחלטת בין הפריטים של משתמשים שונים. כך לדוגמא, למכנסים של האישה יש מקום נפרד מאלו של בן זוגה, וחולצות קצרות ניצבות על מדף נפרד מחולצות ארוכות. מעבר לכך, דלתות ארון הפתיחה שומרות על ניקיון הבגדים ומונעות חדירת אבק, לחות ולכלוך.

ארונות פתיחה – בגלל המחיר

ארונות פתיחה הינם במרבית המקרים זולים יותר לעומת ארונות אחרים מאותם חומרי גלם ומאותה האיכות. לכן, בשורה התחתונה מדובר בפתרון אחסון מושלם במחיר חסכוני המתאים לכל כיס.