ארונות הזזה מחירים ועיצובים

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

עיצוב ארונות הזזה בהתאמה אישית

בשנים האחרונות למדו יותר ויותר אנשים על היתרונות הגלומים בארונות בעלי דלתות הזזה. מעבר לעובדה שאלה דגמים יותר אלגנטיים, מודרניים ויפים – לעומת הדגמים הישנים, הרי שהם גם חוסכים הרבה מאוד מקום ויכולים להתאים כמעט לכל חדר ולכל חלל.

כאשר בוחרים ארון מסוג זה כדאי לקחת בחשבון את האפשרות ללכת צעד קדימה וליהנות ממוצר שיוצר ועוצב במיוחד. יצרנים איכותיים, שעוסקים לא סתם בייבוא או בייצור סטנדרטי אלא יודעים גם מהו עיצוב ארונות הזזה יכולים לספק ערך מוסף של ממש. לכן, כדאי מאוד להכיר את היתרונות של הדגמים המעוצבים.

התאמת ארון לכל מקום

כאשר אנו מדברים על עיצוב של ארונות הזזה בהתאמה אישית לא מדובר רק על היכולת לקבל את המראה המדויק והמהוקצע, ממש כפי שמעלים אותו בדמיון. כאשר מדובר בארונות עם דלתות הזזה, שמתכננים ובונים במיוחד, ניתן להתאים אותם לכל מקום, לכל דירה, לכל בית, לכל חדר.

תכנון נכון יאפשר בתוך כך גם לנצל נכון את החלל הפנימי וגם ליהנות מממד אסתטי משופר. כדי להבין על מה בדיוק אנחנו מדברים נסביר שהתאמה לכל מקום פירושה:

  • התאמה לפי גובה – ניתן לייצר ולעצב ארונות הזזה גבוהים מאוד, בגובה סטנדרטי או יותר נמוכים.
  • התאמה לנישות – כיום, כאשר נהוג פעמים רבות לעצב בית עם נישות, יש משמעות רבה ליכולת להתאים את הארון לנישה קיימת או מתוכננת.
  • התאמה לחדרי ארונות – דגמים מעוצבים ויפים יכולים לשדרג לאין ערך כל חדר אחסון ובפרט – כל חדר ארונות. מכיוון שכיום זוהי אופציה מקובלת, הרי שיש חשיבות מיוחדת לניצול השטח באופן מיטבי עם דלתות הזזה.
  • התאמה למדרגות – ניתן להזמין דגם שמשתלב מתחת לגרם מדרגות (וכן גם מתחת לגג רעפים משופע). זוהי דוגמא לניצול מקום מושלם.

בנוסף, ניתן להתאים דגמים ייחודיים לחדרי ילדים, יחידות הורים, חדרים של בני נוער ועוד ועוד.

יתרונות ארונות הזזה מעוצבים

מעבר ליכולת להתאים אותם לכל מקום, ארונות הזזה בעיצוב אישי הם בעלי כמה יתרונות נוספים. בין היתר מדובר ביתרונות, כגון:

  • חומרי גלם מדרגה ראשונה – מעצבים איכותיים נוהגים להציע שילובים של נירוסה, פורמיקה איכותית, עצים שונים ואיכותיים, פליז טבעי ועוד.
  • מראה מיוחד יותר – עיצוב אישי משיג תוצאות אסטטיות יותר, עם התאמה מושלמת לעיצוב הבית כולו.
  • סגירה שקטה – בזכות מנגנונים מחוכמים ניתן ליהנות מסגירה שקטה וחרישית להפליא.
  • דלתות מרחפות – בניה מודרנית מאפשרת נוחות בפתיחה וסגירה, המבוססת פעולה ללא מסילות.