מזנונים וריהוט סלוני

לפרטים נוספים ומחירים חייגו 050-9695276 עוד היום!

מערכות ישיבה הן אחד הרהיטים המרכזיים בכל סלון, אך גם למזנונים ישנו משקל חשוב בחדר זה. לרוב אנשים מציבים טלוויזיה על המזנון, ומאחסנים במגירות שבו פריטים שונים, למשל את השלטים, חשבונות וכדומה. מזנונים מגיעים במגוון גדלים וצבעים, בעבר הם היוו רהיט גדול במיוחד וכיום אפשר למצוא גם כאלו קומפקטים ועדינים יותר. בעבר אפשר היה למצוא בעיקר כאלו העשויים מעץ, והיום אפשר למצוא מגוון רחב, ולפעמים גם במקום מזנון אנשים רבים כיום, בונים מקיר גבס "רהיט" שמדמה את הפונקציות של מזנונים. היות ובעבר טלוויזיות היו גדולות וכבדות יחסית, נהגו לייצר מזנונים מסיביים בהתאם, אך כיום כשהרבה משתמשים במסכים דקים או אפילו כאלו שתולים מן התקרה, המזנון הפך לפריט ריהוט משלים ולכן הוא יכול להיות גם מאוד קטן יחסית. במקום טלוויזיה אפשר להניח עליו תמונות של בני המשפחה, ובמגירות להניח דיסקים של סרטי DVD למשל. חשוב להתאים את מזנונים לחדר כך שבמידה ואתם בדיוק מרהטים את כל הסלון, היו בטוחים שאתם לא רוכשים רהיטים שלא קשורים זה לזה מבחינת צבע, חומרים, וסגנון עיצוב.

מזנונים בעיצוב אישי

ישנו מגוון מכובד ביותר של מזנונים שניתן לרכוש בחנויות השונות. בין הדגמים אפשר למצוא כאלו מסיביים לעומת אחרים קומפקטיים ועדינים, אפשר למצוא מגוון גדלים וצורות, חומרים שונים ואיכויות שונות, כך שניתן בקלות להתאים את המזנון לסלון, כך שיתאים לקו העיצוב הקיים. ישנם כאלו שבכל זאת מעוניינים בדגם ייחודי שייבנה עבורם בהתאמה אישית. יש לקחת בחשבון שלהזמין מזנונים בעיצוב אישי זהו עסק יקר יותר מאשר רכישה של מזנון קיים, אך עבור מי שהעיצוב באמת חשוב לו, לפעמים הסכום שווה את התוצאה. לפעמים העיצוב האישי בא לענות על צרכים מיוחדים, כמו מגבלות שנובעות מעצם המיקום שיש למזנון, יחד עם השקעים החשמליים, הצורך בנישות מאוד מסוימות וכדומה. כשרוצים להשקיע באמת בעיצוב הבית, יכול להיות שהתאמה אישית של מזנונים יכולה לשדרג את מראה הסלון במידה משמעותית שתהיה שווה את המחיר.

כיצד בוחרים מזנונים במחירים שפויים?

ההיצע של מזנונים הינו כזה רחב כיום עד כי שווה לכם להשקיע זמן ומאמצים בחיפוש אחר המזנון שיענה על כל הדרישות שלכם. קודם כל הכינו רשימה של פרמטרים חיצוניים כמו הגודל של השטח בו ימוקם המזנון, מה המשקל של הפריטים שיונחו עליו, מה מידת האחסון הנדרשת, מהם הצבעים של שאר הרהיטים והאביזרים, צבע הקירות וכדומה. הגדירו גם מה התקציב עבור מזנונים מבחינתכם ועד כמה אתם גמישים לגביו. חשוב למדוד היטב בכדי שלא תרכשו מזנון שיראה לכם מאוד מבחינת העיצוב והמחיר, אך תגלו שהוא לא נכנס לנישה הרצויה בסלון או שהוא פשוט גדול ומסורבל וחוסם חלק מהחדר שאותו לא לקחתם בחשבון. מזנונים הינם פריט משמעותי מבחינת העיצוב ולכן לא כדאי להמעיט משקל בבחירה שלו. אפשר להגיע באופן פיזי לכמה חנויות רהיטים בכדי להתרשם באופן אישי ממגוון רחב של פריטים, תקבלו תחושה של איזו אווירה המזנון נותן לחדר. אפשר גם לעבור על קטלוגים של מזנונים ולבדוק באתרי אינטרנט. נסו לדמיין כיצד ייראה המזנון הרצוי בסלון שלכם, והאם הוא אכן משתלב טוב עם שאר הפריטים.